اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

7 جایگاه سی‌.ان.‌جی در دشتستان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دشتستان گفت: هفت جایگاه سی.‌ان.‌جی در دشتستان وجود دارد.

7 جایگاه سی‌.ان.‌جی در دشتستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین جایگاه سوخت گازطبیعی متراکم در شهر شبانکاره اظهار داشت: تنوع پروژه‌ها در دشتستان در دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده و همه مردم در شهرها و روستاهای مختلف از برکات این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

وی افزود: در سال جاری به کیفیت طرح‌ها بیشتر از کمیت آنها بها داده شده و تلاش کردیم تمام طرح‌ها را از نظر کیفی ارتقا دهیم که این امر موجبات بهبود خدمات‌رسانی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان خاطرنشان کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌ها و گازرسانی و برق‌رسانی و همچنین توسعه شبکه آب و بازسازی و بهسازی شبکه‌های توزیع آب، تلاش مضاعفی در سطح استان انجام گرفته است.

دهقان تصریح کرد: جایگاه سوخت سی.‌ان‌.جی در شبانکاره با سه پمپ و شش نازل با اعتبار 13 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در این جایگاه شش نفر مشغول به کار هستند گفت: ایجاد اشتغال پایدار و استفاده مردم از خدمات موجود در طرح‌ها مورد توجه قرار دارد.

دهقان اذعان داشت: در این مرکز، سوخت به صورت کیلویی با بهای هر کیلو 4 هزار و 50 ریال عرضه می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان افزود: اکنون هفت جایگاه سی‌.ان.‌جی در دشتستان وجود دارد که دو مورد آن فعال و در حال خدمات‌دهی است و مابقی نیز بجز این جایگاه که امروز افتتاح شد مراحل نهایی آن در دست اجراست.

دهقان تصریح کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های بسیار ارزنده‌ای در مناطق مختلف برگزار شده و انتظار داریم در راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور دشمن‌شکن مردم باشیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول