اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد

لزوم پرداختن به مطالبات رهبری در نشریات دانشگاهی

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یکی از خواسته‌های اساسی امروز از نشریات دانشگاهی پرداختن به مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه، جنبش‌های دانشجویی و متولیان امور فرهنگی است.

لزوم پرداختن به مطالبات رهبری در نشریات دانشگاهی

به گزارش خبرنگار فارس از همدان، رضا شکوهی در آیین افتتاحیه دومین دوره کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی ویژه مناطق یک‌، سه و پنج کشور ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و حماسه‌آفرینی ملت ایران در روز 22 بهمن ماه سال جاری اظهار کرد: حمایت از فعالان حوزه مطبوعات و نشریات به دلیل تأثیرگذاری بالا در امور فرهنگی لازم و ضروری است و مراکز علمی به خصوص دانشگاه‌ها قادر به فرهنگ‌سازی با استفاده از این ظرفیت هستند.

وی پرداختن به اولویت‌های امروز جامعه را در طرح موضوعات نشریات دانشگاهی ضروری دانست و افزود: یکی از خواسته‌های اساسی امروز از نشریات دانشگاهی پرداختن به مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه، جنبش‌های دانشجویی و متولیان امور فرهنگی است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز کرد: مطرح شدن مشکلات فرهنگی از دیدگاه مقام معظم رهبری از دیگر مسائل قابل طرح در نشریات دانشجویی است چراکه مقام عظمای ولایت از وضعیت فرهنگی دانشگاه‌های امروز ما راضی نیستند.

وی گفت: ایمن‌سازی دانشجویان در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان و الگوهای غربی از دیگر اولویت‌هایی است که فضای نشریات باید با بهره‌گیری از خط‌مشی تئوریسین‌های انقلاب به این موضوع نیز بپردازند.

شکوهی خاطرنشان کرد: خواسته‌هایی که توسط دانشجویان در نشست‌های گوناگون فرهنگی مطرح می‌شود از سطح بالایی برخوردار نیست لذا مدیران مسئول نشریات و کارشناسان مرتبط با حوزه رسانه می‌توانند با طرح موضوع و پرداختن به مباحث متقن فرهنگی، علمی، اجتماعی،‌ سیاسی و غیره سطح خواسته‌های دانشجویان را ارتقا دهند.

وی در پایان سخنان خود ضمن تأکید بر شکل‌گیری محافل رسانه‌ای در کمیته ناظر بر نشریات افزود: به دلیل وجود سلایق گوناگون در کمیته مذکور برپایی نشستی مشابه با کمیته ناظر بر نشریات به منظور انسجام بیشتر در این کمیته ضروری است.     

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول