اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

پیشرفت 50 درصدی بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان 200 تختخوابی شهر یاسوج تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 50 درصدی بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج

اسلام یعقوبیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج عنوان کرد: بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج که در چند سال پیش به منظور بهبود خدمات‌رسانی و کاهش نیاز مردم این استان به مراکز درمانی سایر استان‌ها ساخته شد، ٰتاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان داشت: ساخت این بیمارستان به سازمان مسکن و شهرسازی سپرده شده و اگر چه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مستقیماً در ساخت آن نقشی نداشته ولی در کنار سایر مسئولان برای تکمیل و بهره‌برداری آن تلاش می‌کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت نیاز به آن و کمبود در تعداد تخت‌های بیمارستانی در این استان تصمیم به ساخت آن گرفته شد،  هم‌اکنون به نیمه راه رسیده که امید است با جدیت مسئولان این استان روند ساخت آن شتاب گیرد.

یعقوبیان با اشاره به پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا آذرماه سال91 مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت.

این مسئول دانشگاهی، بهره‌برداری از این بیمارستان را گام موثر دیگری در حوزه سلامت دانست و تاکید کرد: بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج ظرفیت جدیدی را در کمیت و کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ایجاد خواهد کرد که رضایت مردم و کاهش مراجعات مردم به سایر استان‌ها و افزایش امکان خدمت‌رسانی به مردم این استان را به‌دنبال خواهد داشت.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در سال‌های اخیر پیشرفت‌های پزشکی در حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد بوده و این وضعیت قابل مقایسه با گذشته نیست.

یعقوبیان عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سالانه حدود 30 پزشک متخصص را جذب مراکز درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌کند که این مهم تا حد زیادی نیازهای درمانی مردم را پاسخ داده است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتتاح بخش آنژیوگرافی و زایشگاه بیمارستان امام سجاد در اوایل سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول