اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه خبر داد

ارسال 16 هزار اثر فرهنگی هنری تبلیغی به جشنواره طوبی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه گفت: هزار اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره سال قبل به 16 هزار اثر در سال جاری افزایش داشته است و این نشان‌دهنده استقبال طلاب برای شرکت در این جشنواره است.

ارسال 16 هزار اثر فرهنگی هنری تبلیغی به جشنواره طوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی، فرهنگی، هنری تبلیغی طوبی که در سالن قدس مدرسه امام خمینی(ره) برگزار شد در ‌گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه رسالت حوزه‌های علمیه در برابر تهاجمات رنگارنگ دشمن رسالت تاریخی است، اظهار داشت: تئوری‌های مبتنی بر علم و مکتب اهل بیت(ع) نیازهای بشر امروز را در خود جای داده است و بشر امروز با پیشرفت‌‌های علمی متعدد همچنان به مکتب غنی اهل‌بیت(ع) نیاز دارد.

وی ادامه داد: چهارمین جشنواره بین‌المللی، فرهنگی، هنری و تبلیغی طوبی در شرایط خاص دنیای امروز برگزار می‌شود و باید اموری را در سیاستگذاری به منظور برگزاری دوباره این جشنواره مورد توجه قرار داد.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه عنوان داشت: مجمع برگزیدگان این جشنواره باید تشکیل شده و افراد برجسته در حوزه‌های مختلف باید در این مجمع دور هم آمده و برای تعالی اهداف خود برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالح گفت: باید بتوان با استراتژی‌های مشخص بودجه جامعه المصطفی العالمیه را هدفمند کرده و به پرورش برگزیدگان اختصاص داد.

وی بیان داشت: امروز حضور طلاب در عرصه‌های مختلف جهان اسلام مورد توجه و اهمیت است و در این زمینه باید مشخص شود که از اصحاب هنر و فرهنگ چه انتظاراتی وجود دارد.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه گفت: برنامه‌ریزی برای مواجه شدن با جنگ نرم در ابعاد مختلف باید تعریف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالح مشارکت طلاب جامعه المصطفی در این جشنواره را نسبت به سال قبل خوب ارزیابی کرد و افزود: هزار اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره سال قبل به 16 هزار اثر در سال جاری افزایش داشته است و این نشان‌دهنده استقبال طلاب برای شرکت در این جشنواره است.

به گفته وی، ادبیات، هنرهای نمایشی، تجسمی، نشریات، فضاهای سایبری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، رسانه‌های سنتی و تبلیغی و مدیریت فرهنگی از جمله رشته‌های این جشنواره است.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: در ارزیابی اولیه ‌11 هزار اثر از 52 ملیت مختلف در جشنواره پذیرفته شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالح خاطرنشان کرد: جشنواره در گستره خود طلاب داخل و خارج کشور در جامعه المصطفی العالمیه و فارغ ‌التحصیلان را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه در سالن قدس مدرسه امام خمینی(ره) عنوان داشت: دستاوردهای جشنواره و تشکل‌های المصطفی در نمایشگاهی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این جشنواره 100 نفر از برگزیدگان با حضور آیت‌الله نوری همدانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول