اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد:

مشارکت 50 درصدی شهروندان در آسفالت‌ریزی

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: شهروندان اردبیلی که در 50 درصد آسفالت‌ریزی مشارکت کنند کوچه آنها در اولویت آسفالت‌ریزی قرار می‌گیرد.

مشارکت 50 درصدی شهروندان در آسفالت‌ریزی
صدیف بدری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از اولویت‌های سال آینده شهرداری آسفالت‌ریزی است چرا که بهره‌مندی از آسفالت مناسب حق طبیعی شهروندان ماست.
بدری افزود: ما انتظار روزی را داریم که شهروندان ما به جای پرسش از وضعیت آسفالت بپرسند چرا امکانات ورزشی، تفریحی توریستی و یا پارک‌ها را برقرار و راه‌اندازی نمی‌کنیم.
وی ادامه داد: اگر امسال 10 میلیارد تومان برای آسفالت کوچه‌ها و معابر هزینه می‌کنیم سال آینده دو برابر این مقدار یعنی بیش از 20 میلیارد تومان پروژه برای آسفالت‌ریزی تعریف و اعتبار آن را در نظر می‌گیریم تا بخش عظیمی از کوچه‌ها آسفالت شده و مشکلات نیز رفع شود.
وی خاطرنشان کرد: سال آینده با هدف جلب مشارکت‌های مردمی اهلی هر کوچه‌ای در اردبیل 50 درصد در آسفالت‌ریزی کمک کند آسفالت آن کوچه و معبر در اولویت اصلی قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های گردشگری منطقه شورابیل بیان داشت: با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این بخش از شهر نیازمند توجه و برنامه‌ریزی همه جانبه است به طوری که نگاه شورا و شهرداری به این منطقه ویژه است.
بدری از استقلال مدیریت منطقه شورابیل خبر داد و افزود: از سال آینده مدیریت مستقل شورابیل اعمال می‌شود و در کنار آن با  انعقاد قراردادی از طریق مشاوران مجرب تلاش می‌کنیم طرح جامع شورابیل را بازنگری کرده و نقشه‌برداری واقعی آن را نیز انجام دهیم.
شهردار اردبیل ابراز داشت: تا سه ماه اول سال آینده طرح جامع شورابیل برای بررسی و تدوین به شورای شهر ارسال می‌شود تا بتوانیم در این منطقه با پرهیز از کارهای سلیقه‌ای و مقطعی اقدامی ماندگار انجام دهیم.
بدری تصریح کرد: برای جلب مشارکت بخش خصوصی در شورابیل نیز چندین طرح پیش‌بینی شده که احداث پارک آبی، شهر بازی سرپوشیده و مرکز رفاهی و تفریحی و خرید از جمله این طرح‌هاست که با همکاری بخش خصوصی می‌توان اجرای آنها را انجام داد.
این مسئول با اشاره به دو اقدام شاخص در توسعه فضای سبز شورابیل در سال آینده اضافه کرد: قرار است پارک ویژه صخره‌ای و پارک بهشت گمشده در حریم اتصال این مجموعه به دانشگاه محقق اردبیلی و پیام نور اجرایی و عملیاتی شود.
شهردار اردبیل در مورد احداث فضاهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و تردد خودروها به صورت محدود در رینگ شورابیل اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت بخش خصوصی در یک طراحی زیبا سعی داریم رینگ شورابیل را به صورت همه جانبه طراحی  و عملیاتی کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل از سازماندهی وسایل بازی پارک شورابیل خبر داد و بیان داشت: بیش از دو ماه است که برای ساماندهی وضعیت این پارک مجوزی برای فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در ارتباط با دایر کردن وسایل بازی نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم با استانداردسازی آنها فضای با نشاط و تفریحی مناسبی را برای خانواده‌ها با وسایل بازی ایمن و مطمئن برقرار کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول