اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استفاده از فناوری‏های نوین؛

هزینه آسفالت‏ریزی راه‏ها 50 درصد کاهش می‏یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان تهران از کاهش 50 درصدی هزینه‏های اجرای طرح‏های آسفالت‏ریزی با استفاده از فناوری‏های نوین خبر داد.

هزینه آسفالت‏ریزی راه‏ها 50 درصد کاهش می‏یابد
فریبرز واحدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: استفاده از آسفالت‏های نازک و همچنین سود بردن از روکش‏های جدید علاوه بر فواید مالی ماندگاری این خدمات را نیز به همراه داشته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر فناوری سود جستن از لایه‏های نازک آسفالت در جاده‏های حوزه اتحادیه اروپا نیز مورد استفاده قرار می‏گیرد.
واحدی افزود: گرانی حامل‏های انرژی اجرای تمهیدات لازم برای حفظ وضع موجود را در دستور کار اداره راه و ترابری استان تهران قرار داد.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران با اشاره به نامگذاری سال 90 از سوی مقام معظم رهبریخاطرنشان کرد: از این رو ارتقای سطح کیفی و کمی حمل و نقل جاده‏ای که امروزه بار 90 درصد از تردد و جابه‏جایی‏های ترافیکی کشور را بر عهده دارد نیز در دستور کار مسئولان امر قرار گرفته است.
واحدی با ارائه آماری از تلفات جاده‏ای کشور بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به شش درصد تولید ناخالص ملی در حوزه اقتصادی صرف هزینه‏های ناشی از سوانح جاده‏ای می‏شود.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران تصریح کرد: علاوه بر این بیش از یک سوم تخت‏های بیمارستان‏های کشور نیز مصدومان سوانح رانندگی را در بستر خود پذیرا هستند.
وی افزود: متاسفانه 40 درصد متوفیان تصادفات رانندگی را سرپرستان خانواده تشکیل می‏دهند که بدین ترتیب معضلات اجتماعی و اقتصادی بسیاری می‏تواند گربان‏گیر این خانواده‏ها شود.
واحدی از اجرای تمهیداتی در زمینه تسریع در اجرای طرح‏های راهسازی استان تهران خبر داد و افزود: تسریع و شتاب همراه با کیفیت مناسب از جمله برنامه‏های اصلی اداره کل راه و ترابری استان تهران است.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران تصریح کرد: در زمینه تحقق این مهم از ظرفیت بخش‏های خصوصی توانمند استفاده می‏شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول