اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر شادگان خبر داد

عضویت 2700 داوطلب در جمعیت هلال‌احمر شادگان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شادگان از عضویت 2 هزار و 750 داوطلب در این جمعیت خبر داد.

عضویت 2700 داوطلب در جمعیت هلال‌احمر شادگان

حسن منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 750 نفر داوطلب در جمعیت هلال‌احمر شادگان عضویت دارند که از این میان تعداد یک‌هزار و 950 نفر مرد و 800 نفر زن هستند.

وی افزود: هلال‌احمر شادگان در سال جاری در راستای مناسب‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان برنامه‌هایی را تدوین و به مورد اجرا گذاشته که در زمینه‌های مختلف و در قالب برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی متناسب با نیازهای نسل جوان بوده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شادگان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه‌هایی که در این زمینه برگزار شده‌ دوره‌های کمک‌های اولیه است که در راستای آموزش هر چه بهتر جوانان در زمنیه امدادرسانی برگزار شده‌است.

منصوری با تأکید بر امدادرسانی به همنوعان و پشتیبانی از اقشار آسیب‌دیده اجتماع تصریح کرد: تکریم و پشتیبانی از هر نوع قشر آسیب‌پذیر در حوزه‌های مختلف درمانی و دستگیری از آنها از جمله اصولی است که از صدر اسلام مورد تأکید پیامبران و امامان معصوم(ع) واقع شده و جوانان جمعیت هلال‌احمر در این زمان نیز ادامه دهنده راه آنها هستند و در همین مسیر حرکت خواهند کرد.

وی همچنین با بیان اینکه کار و فعالیت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نشان از فداکاری و ایثار آنان دارد اظهار داشت: این عزیزان جان برکف با شهامت و ازخود گذشتگی، زندگی را به مردم هدیه کرده‌اند و همواره در نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردارند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شادگان در پایان با اعلام بخشی از برنامه‌های این جمعیت در سال 91 گفت: این برنامه‌ها و فعالیت‌ها شامل اوقات فراغت جوانان، توسعه و تجهیز جمعیت هلال‌احمر به امکانات جدید امداد و نجات، گسترش آموزش‌های امداد و نجات در سطح عمومی شهر و روستاها، افتتاح کانون‌های روستایی و همچنین مشارکت جدی در طرح امداد و نجات نوروزی سال 91 هستند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول