اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری هفتمین جلسه کارگروه فضای سبز باقرشهر

خبرگزاری فارس: هفتمین جلسه کارگروه فضای سبز باقرشهر با حضور اعضای شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

برگزاری هفتمین جلسه کارگروه فضای سبز باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش هفتمین جلسه کارگروه فضای سبز باقرشهر با حضور اعضای باقرشهر برگزار شد.

بهنام جباری، دبیر کارگروه فضای سبز باقرشهر در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی پاسخ موارد استعلام شده از شهرداری باقرشهر در ارتباط با برآورد هزینه نقشه برداری و تهیه طرح بلوار مذکور را به اعضاء اعلام کرد و خواستار همکاری بیش از پیش شرکت‌ها و ادارات واقع در محدوده اجرای طرح بهسازی بلوار پژوهشگاه صنعت نفت شد.

رئیس تاسیسات و انبار نفت ری نیز در این مراسم که به عنوان میزبان جلسه حضور داشت، به حساسیت‌های ترافیکی این محور اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد بیش از 900 تریلر تانکر سوخت که به صورت روزانه از این بلوار تردد می‌کنند، بخش کوچکی از ترافیک این بلوار مربوطه به این تریلرهاست.

علی هوشیار اظهار داشت: بروز هرگونه مشکل در تردد این تریلرها، تامین سوخت کشور را با اختلال روبرو می‌کند.

وی در ادامه خواستار همکاری همه جانبه شرکت‌های حاضر در محدوده اجرای این طرح شد. 

علی فرجی، نایب رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در ادامه به آمادگی همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری باقرشهر با شرکت‌های حاضر در این طرح اشاره کرد و افزود: شهرداری باقرشهر تمام سعی و تلاش خود را در ساماندهی و رفع مشکلات موجود به کار می‌بندد و ما آماده‌ایم در زمینه‌های مختلف مهندسی و اجرایی همکاری لازم را با مجموعه شرکت‌ها و ادارات داشته باشیم.

قربانعلی سیفی، معاون امور اجرایی نیز با اعلام برنامه‌های امور شهری در ارتباط با جمع آوری نخاله‌ای حاشیه بلوار، تاکید بر نظارت بیشتر گشت ستاد نخاله شهرداری و اتلاف سگ‌های ولگرد گفت: شهرداری باقرشهر تا پایان سال نسبت به انجام تعهدات خود در این باره اقدام می‌کند.

جعفر صمغ آبادی، رئیس واحد ساختمان امور خطوط لوله منطقه تهران با بیان اینکه شرکت‌های منتفع از این بلوار آمادگی اجرای طرح‌های تدوین شده از سوی شهرداری را دارند خواستار برآورد هزینه‌های اولیه برای طراحی بلوار توسط شهرداری شد.

علی هوشیار در ادامه جلسه به عنوان نماینده شرکت‌های منتفع از بلوار پژوهشگاه صنعت نفت و مسئول پیگیری مصوبات کارگروه و انجام مکاتبات مربوطه با ایشان انتخاب شدند.

شهرداری باقرشهر نیز متعهد شد در ارتباط با انجام عملیات نخاله برداری حاشیه بلوار و اجرای طرح اتلاف سگ‌های ولگرد در محدوده فعالیت شرکت‌های متقاضی تا پایان سال اقدام کند.

در پایان این نشست مقرر شد هماهنگی لازم با شهرداری منطقه 20 در ارتباط با موضوع جلسه از طریق دبیر کارگروه فضای سبز باقرشهر صورت پذیرد.

این گزارش حاکی است، هفتمین جلسه کارگروه فضای سبز در دفتر تاسیسات و عملیات انبار ری برگزار شد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول