اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی شهرستان قوچا:

‌ناظران افتخاری ‌واحدهای صنفی قوچان را بازرسی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان قوچان گفت: با توجه به یک ماه مانده به تعطیلات عید، جذب ناظران افتخاری برای بازرسی نامحسوس واحدهای صنفی شهرستان قوچان آغاز شده است.

‌ناظران افتخاری ‌واحدهای صنفی قوچان را بازرسی می‌کنند

رضا شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار داشت: طرح جذب ناظر افتخاری برای سنجش فاکتورهای خرید و نرخ کالاها و اجناس و همچنین رسیدگی به شکایت‌های مردمی و جلوگیری از گرانفروشی در این ایام امری ضروری محسوب می‌شود که اجرای آن به حل مشکلات موجود در بازار کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: تشکیل تیم‌های بازرسی مشترک برای رفتن به بازار و برخورد با متخلفان از دهه فجر آغاز شده است که تاکنون در این زمینه 941 پرونده بازرسی داشته‌ایم.

رئیس اداره بازرسی قوچان افزود: شماره تلفن 124 جهت رسیدگی به شکایت‌های مردمی درباره نرخ کالاها و اجناس و خدمات مورد نیاز به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است که تمام فروشگاه‌های مختلف در صورت هرگونه گران‌فروشی و تخلف با هماهنگی مراجع قانونی تعطیل می‌شوند.

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم در ماه‌های پایانی سال، تمام کالاها و خدمات مورد تقاضا و ضروری در دسترس مردم است و هیچ نگرانی و مشکلی در این زمینه برای شهروندان وجود ندارد. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول