اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

بارش 15 سانتی‌متری برف در کوهرنگ

خبرگزاری فارس: کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید در 24 ساعت گذشته 15 سانتی‌متر برف بر زمین کوهرنگ نشست کرده است.

بارش 15 سانتی‌متری برف در کوهرنگ

سیاوش سامانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در این استان بارش برف و باران در اکثر نقاط این استان را شاهد بودیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای این استان در 24 ساعت آینده، گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هوا فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا جمعه در این استان ادامه خواهد داشت و پس از آن به تدریج از میزان ابرناکی هوا کاسته خواهد شد.

سامانی از بارش 15 سانتی‌متری برف در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید افزون بر 15 سانتی‌متر برف در شهرستان کوهرنگ بر زمین نشسته است که نوید بارش خوبی است.

کارشناسی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان بارش‎های گزارش شده در سطح مناطق مختلف این استان‌ گفت: در شهر اردل 9 میلی‌متر، مالخلیفه پنج میلی‌متر، فارسان سه میلی‌متر، لردگان سه میلی‌متر، شلمزار یک میلی‌متر بارش باران به ثبت رسیده است.

وی گرمترین و سردترین نقاط این استان در 24 ساعت گذشته را شهر لردگان با حداکثر دمای 12 درجه سانتی‌گراد و کوهرنگ با حداقل دمای منفی دو درجه سانتی‌گراد عنوان کرد.

سامانی با اشاره به دمای مناطق مختلف این استان در 24 ساعت گذشته، گفت: شهرکرد با حداقل صفر درجه و حداکثر 9 درجه سانتی‌گراد، کوهرنگ حداقل منفی دو درجه و حداکثر سه درجه سانتی‌گراد، لردگان حداقل سه درجه و حداکثر 12 درجه سانتی‌گراد، اردل حداقل دو درجه و حداکثر 10 درجه سانتی‌گراد، گزارش شده است.

وی ادامه داد: دمای فارسان حداقل صفر و حداکثر 9 درجه سانتی‌گراد و شهر شلمزار حداقل دو درجه و حداکثر 10 درجه سانتی‌گراد اعلام شد.

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای 24 ساعت آینده آسمانی ابری همراه با بارش برف و باران، و گاهی ورزش باد برای این استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول