اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

10 دستگاه برای بارش برف به حال آماده‌باش درآمدند

خبرگزاری فارس: سرپرست حوادث غیر مترقبه خراسان شمالی گفت: 10 دستگاه استان برای مقابله با برف و کولاک روزهای آینده به حال آماده‌باش درآمدند.

10 دستگاه برای بارش برف به حال آماده‌باش درآمدند

محمد آروین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های هواشناسی در روزهای آینده برف خراسان شمالی را دربر خواهد گرفت، اظهار داشت: بر اساس این گزارش هوای استان نیز به طور جدی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: بر همین اساس تمام نیروها و امکانات این دستگاه‌ها برای مقابله با برف و همچنین ارائه خدمات به مسافران ساماندهی شده است.

آروین با بیان اینکه طی هفته گذشته نیز به خاطر بارش برف و کولاک محور بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد، افزود: البته این محور پس از گذشت یک روز مجدداً برای تردد مسافران بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته نیز محور ارتباطی بجنورد به اسفراین در گردنه اسدلی به خاطر بارش برف به مدت یک ساعت مسدود شد، گفت: این محور با تلاش راهداران بازگشایی و اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

سرپرست حوادث غیر مترقبه خراسان شمالی در عین حال از عموم هم‌وطنان خواست تا از انجام سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و در صورت ضرورت، خودروی خود را وسایل ایمنی تجهیز کنند.

* بارش تگرگ در بجنورد خسارتی نداشت

وی در ادامه با اشاره به بارش روز گذشته تگرگ در بجنورد گفت: خوشبختانه این تگرگ خسارت جدی نداشته است.

آروین با بیان اینکه این بارش‌ها کوتاه بوده است، افزود: این بارش‌ها صرفاً در آمد و رفت خودروها برای مدتی اختلال ایجاد کرد.

وی در عین حال بر آمادگی مردم برای مقابله با مواد غیرمترقبه از جمله بارش برف، سیل و یا تگرگ در این استان تاکید کرد.

* افتتاح آموزشگاه مجهز به سیستم هوشمند در بجنورد

وی در ادامه با اشاره به افتتاح سامانه هوشمند در یکی از آموزشگاه‌های بجنورد گفت: با راه‌اندازی این سامانه در این آموزشگاه، برنامه‌های آموزشی به شیوه جدید قابل ارائه است.

سرپرست حوادث غیرمترقبه خراسان شمالی با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی این سامانه در مدارس استان خاطرنشان کرد: باید تعداد این مدارس در استان افزایش یابد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول