اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مطالعات جرم‌شناسی قوه قضائیه خواستار شد

تقویت ادبیات پیشگیری در سیستم اجرایی کشور

خبرگزاری فارس: مدیر مطالعات جرم‌شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: ادبیات پیشگیری در شبکه‌های مختلف اجتماع اداری و اجرایی کشورمان نیازمند یک نگرش صحیح و اعتمادآفرینی واقعی است.

تقویت ادبیات پیشگیری در سیستم اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، جعفر حسنی در همایش دو روزه علمی ـ کاربردی مدیریت پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی دادگستری کل استان اردبیل با اشاره به هرم سنی کشور و قرار گرفتن اکثریت افراد جامعه ایرانی در گروه سنی جوان و از سوئی با تشریح انواع دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام به ویژه در جنگ نرم کنونی و در کنار آن ضعف‌های دینی و اعتقادی برخی‌ها که موجب بروز ناهنجاری در جامعه می‌شود، اظهار داشت: آمار پرونده‌های موجود در دستگاه قضایی، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: تراکم کاری در دستگاه قضایی و درگیر شدن قضات به پرونده‌های مختلف با آمار سرسام‌آور، این قوه مهم و تأثیرگذار را از پرداختن به وظایف مهم‌تر خویش در کشور از جمله رسالت خطیر نظارتی باز می‌دارد.

مدیر مطالعات جرم‌شناسی قوه قضائیه با تشریح اقدامات موفق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به ویژه در تدوین دستورالعمل مدیریت پیشگیری از وقوع جرم، پیشگیری را امری فرا قوه‌ای عنوان کرد.

وی در ادامه خواستار همکاری بیش از پیش قوای سه‌گانه در این مأموریت مهم و خطیر شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل نیز در مراسم افتتاحیه همایش به تشریح اهداف برگزاری همایش علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در استان پرداخت .

احمد موسی‌پور با اشاره به جزئیات کارگروه‌های همایش، از همت دادگستری کل استان اردبیل در امر پیشگیری خبر داده و خواستار توجه بیش از پیش دستگاه‌های عضو شوراهای استانی و شهرستانی پیشگیری به وظایف و مسئولیت‌‌های محوله شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول