اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری سازمان بهزیستی صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر و ایدز در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر و ایدز با همکاری سازمان بهزیستی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

برگزاری نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر و ایدز در کهگیلویه و بویراحمد

الهام رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر و ایدز در راستای اهداف این اداره با محوریت پیشگیری از بروز معضلات شایع جوانان، در هفته آینده در نمایشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود.

سرپرست اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: علاوه بر این، برنامه‌های متنوع دیگری برای ترم جدید و سال 91 دانشجویان طرح‌ریزی شده که برپایی نمایشگاه آثار طنز، کاریکاتور و عکس در سال آینده در خصوص آسیب‌های اجتماعی در میان دانشجویان و طراحی مسابقه خاطره‌نویسی برای افزایش روحیه و نشاط دانشجویان، در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری سمینارهایی با موضوعاتی چون مهارت عشق ورزیدن و مدیریت روابط عاطفی با جنس مخالف از جمله برنامه‌هایی است که با توجه به نیاز جامعه هدف این اداره برگزار می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه برپایی سمینار حقوق هم‌اتاقی به مناسبت هفته خوابگاه‌ها تدارک دیده شده، ادامه داد: بی‌شک اگر بتوانیم محیطی سالم برای دانشجویان در دانشگاه‌ها فراهم کنیم به ساختن جامعه سالم کمک شایانی کرده‌ایم.

سرپرست اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزاری جشنواره عکس و داستان‌نویسی با عنوان "از حال بد به حال خوب"، تدارک جلسات پرسش و پاسخ برای رهایی از بی‌انگیزه‌گی که از فاکتورهای مخرب جامعه آکادمیک حال حاضر به شمار می‌رود را از جمله برنامه‌های آتی این اداره برشمرد.

رحیمی عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، ابهامات مربوط به سیستم آموزشی از جمله معضلاتی بوده که دانشجویان همواره با آن درگیر بوده‌اند که این اداره قصد دارد با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولین این بخش در طی ترم آینده به برطرف کردن این مشکل بپردازد.

این مسئول دانشگاهی از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع اعتیاد و ازدواج و همچنین تهیه کتابچه‌ای با عنوان تکامل در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول