اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 قم:

نهضت فضای سبز در پردیسان اجرا ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 8 قم گفت: طرح نهضت فضای سبز و عمران شهری در منطقه پردیسان قم اجرا می‌شود.

نهضت فضای سبز در پردیسان اجرا ‌می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، موسی حاتمی‌فرد در دیدار مردمی شهردار و مدیران شهرداری قم که در مسجد حضرت فاطمه زهراء‌(س) برگزار شد، با بیان اینکه نهضت فضای سبز و عمران شهری در این منطقه با جدیت و با حمایت‌های شهردار کلانشهر قم ادامه خواهد یافت، به روند شکل‌گیری و احداث این منطقه از سال 1370 به بعد اشاره کرد و در ادامه گفت: نگاه ویژه و خاص مسئولین استان، ‌باعث رشد و شکل‌گیری این منطقه شد ولی خدمات ارائه شده در این منطقه نسبت به دیگر مناطق شهری قم محسوس بوده که به همین منظور انگیزه راه‌اندازی و تاسیس شهرداری منطقه هشت در پردیسان پیگیری و انجام شد.

وی افزود: از زمان شکل‌گیری و در این مدت زمان کوتاه، ‌تمام سعی و تلاش مسئولین شهری قم، رفع مشکلات زیربنایی و تقویت عمران شهری در این منطقه است که روند اجرایی پروژه‌های شهری مطلوب است.

شهردار منطقه هشت قم به پروژه‌های اجرا ‌شده و در دست اقدام در پردیسان اشاره و خاطر نشان کرد: احداث شش بوستان شهری به مساحت 85 هزار مترمربع، ‌احداث پایانه شهری به مساحت 5/2 هکتار ‌احداث بلوار شهروند، ‌بهسازی بلوار دانشگاه، ‌احداث ساختمان آتش‌نشانی، ‌احداث بوستان شهروند، ‌کاشت نهال و توسعه فضای سبز، ‌ساخت تابلوهای معابر و شوارع، ‌نصب جایگاه ایستگاه اتوبوس، ‌نصب پل‌های فلزی و راه‌اندازی سامانه 137 برای فوریت‌های خدمات شهری از جمله اقدامات شهرداری منطقه هشت است.

حاتمی‌فرد خبر از افتتاح بوستان 22 بهمن تا پایان سال جاری داد و افزود: تکمیل بوستان شهید گمنام و بوستان شهروند در حال اجراست و کاشت نهال و درخت در این منطقه به جد پیگیری و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول