اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

جانبداری اعضای هیئت‌های اجرایی از کاندیداها ممنوع

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت:‌ اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات باید از هرگونه جانبداری و حمایت از کاندیداهای نمایندگی مجلس در استان قم خودداری کنند.

جانبداری اعضای هیئت‌های اجرایی از کاندیداها ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالسعید حقیقی‌مقدم در جلسه آموزشی توجیهی اعضای هیئت اجرایی شعب اخذ رای منطقه یک استان قم که چهارشنبه شب در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اهمیت مهیا کردن شرایط حضور گسترده مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: در برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره دو عنصر امانتداری و عدالت‌محوری مورد تاکید و توجه است.

وی با اشاره به اینکه توجه به این دو مقوله مهم موجب برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه می‌شود، اضافه کرد: فعالان هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان قم باید این دو عنصر را مورد توجه ویژه قرار دهند.

فرماندار قم تاکید کرد: هر دوره از انتخابات در نظام اسلامی ایران با حساسیت‌ها و اهمیت‌های خاص خود روبه‌رو است و در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد تشدید این حساسیت‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان سرمایه گذاری گسترده‌ای برای خدشه وارد کردن به سلامت این انتخابات دارند، گفت: آنها طرح‌هایی نظیر تحریم انتخابات را دنبال کرده و می‌خواهند جریان فتنه 99 را بار دیگر تکرار کنند.

حقیقی مقدم تصریح کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 است و این مسئله بر حساسیت و اهمیت انتخابات افزوده است.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 اگر برای هر کشور دیگری رخ داده بود آن را از پا در می‌آورد، افزود: خداوند متعال حامی نظام اسلامی و ملت ایران است و این عنایت موجب حفظ این نظام اسلامی و الهی شد.

فرماندار قم با اشاره به اهمیت نقش اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات گفت: اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات باید از هرگونه جانبداری و حمایت از کاندیداهای نمایندگی مجلس در استان قم خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در استان قم 50 نفر برای انتخابات مجلس کاندیدا شده‌اند، یادآور شد: این مهم نشانگر افزایش علاقه و وفاداری مردم به نظام است و با مشارکت همه شاهد برپایی انتخاباتی باشکوه در استان قم و سراسر کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول