اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فارس در خدمات دفاتر پیشخوان دولت پیشتاز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: با واگذاری خدمات دستگاه‌های دولتی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، موضوع کمبود نیرو در دستگاه‌ها جبران و این استان در زمینه خدمات پیشخوان دولت پیشتاز می‌شود.

فارس در خدمات دفاتر پیشخوان دولت پیشتاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در همایش دفاتر پیشخوان دولت، با تقدیر از فعالیت مدیران این استان در شناسایی و واگذاری خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت اظهار داشت: همزمان با ارائه این خدمات به صورت الکترونیکی، باید موضوع زمان‌بندی ارائه آن خدمت نیز مشخص شود.

وی با تاکید بر رعایت مسائل امنیتی در واگذاری خدمات دولتی، خاطرنشان کرد: با واگذاری خدمات دستگاه‌های دولتی، به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، موضوع کمبود نیرو در دستگاه‌ها نیز پیگیری و جبران می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به طرح ارتقای خدمات دفاتر پیشخوان خدمات دولت این استان به بیش از 400 خدمت اضافه کرد: با اجرای کامل این برنامه، به الگوی مناسبی برای ارائه در سطح کشور دست می‌یابیم و استان فارس در واگذاری خدمات، پیشرو می‌شود.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در شهر شیراز گفت: با برگزاری این نمایشگاه، روحیه نشاط و امید در استان افزایش می‌یابد و این حرکت در حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز، بسیار موثر است.

به گزارش فارس، این جلسه با ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی این استان در مورد پیشرفت اجرایی در واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت پایان یافت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول