اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/30

500 فعال قرآنی کشور از مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کردند

خبرگزاری فارس: 500 نفر از شرکت کنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از بخش‌های مختلف مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کردند.

500 فعال قرآنی کشور از مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پایان دومین روز از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بندرعباس بیش از 500 نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم و داوران و مسئولان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم از مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کردند.

طی این بازدید که محمدعلی اصل سعیدی‌پور مشاور مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در امور بین‌الملل و مرجع دریایی و تعدادی از مدیران و کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز حضور داشتند، فعالان قرآنی کشور در یک بازدید سه ساعته از بخش‌های مختلف مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کردند.

در این بازدید شرکت کنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ترمینال‌های یک و دو کانتینری، اسکله‌های فله جنرال کارگو، سایت "وی تی اس" و مخازن نفتی بندر خلیج فارس بازدید کردند و با توانمندی‌های بزرگترین بندر کشور و طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان یک بندر کانونی آینده آشنایی پیدا کردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول