اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون توسعه توان اقتصادی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان:

آمار بالای فارغ‌التحصیلان زن اتخاذ سیاستگذاری‌های هدایتی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون توسعه توان اقتصادی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: آمار بالای فارغ‌التحصیلان زن جامعه می‌طلبد که سیاست گذاری‌های مقتضی و لازم برای هدایت این مجموعه در کشور انجام شود.

آمار بالای فارغ‌التحصیلان زن اتخاذ سیاستگذاری‌های هدایتی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا اخوان‌نسب در نشست روسای اتاق بازرگانی با اصحاب رسانه با بیان اینکه ارتقا، افزایش و توسعه دید و بینش جامعه سبب شده تا بانوان بیش از گذشته در صحنه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه از جمله حوزه اقتصادی حضور داشته باشند، اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کشور به بانوان اختصاص دارد و همین امر لزوم حضور بیشتر آن‌ها را در عرصه‌های مختلف و توانمند کردن آن‌ها را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: آمار بالای فارغ‌التحصیلان زن جامعه می‌طلبد که سیاستگذاری‌های مقتضی و لازم برای هدایت این مجموعه در کشور انجام شود.

رئیس کمیسیون توسعه توان اقتصادی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: قانون گذاران و مسئولان کشور باید ساز و کارهای لازم برای جذب و هدایت فارغ‌التحصیلان زن را بر عهده گیرند.

وی در مورد اهداف تشکیل این کمیسیون افزود: در هفتمین دوره اتاق بازرگانی اصفهان با نظر مساعد هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تصمیم به ایجاد کمیسیون توسعه توان اقتصادی بانوان در اتاق شد تا بتوانیم زنان را در عرصه اقتصادی متناسب با توانمندی و بضاعت آن‌ها فعال‌تر کنیم.

اخوان نسب اضافه کرد: همچنین این کمیسیون با ایجاد فضای هم اندیشی از حضور بانوان کار آفرین در حوزه اقتصادی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون توسعه توان اقتصادی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان تلاش می‌کند مشکلات افراد جوانی که وارد بازار کار می‌شوند را تا حد امکان برطرف کند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول