اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول والیبال کشور

هلال احمر قم صعود نکرد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال احمر قم در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور طعم پیروزی را چشید اما از این مرحله صعود نکرد.

هلال احمر قم صعود نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته پایانی دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور جمعه شب در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و طی آن چهره هشت تیم صعود کننده از گروه‌های دو گانه به مرحله بعد مشخص شد.

با اینکه دو هفته پایانی دور برگشت لیگ دسته اول با پیروزی هلال احمر قم همراه بود اما در بین چهار تیمی که از گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال به مرحله دوم راه یافتند، خبری از تیم والیبال هلال احمر قم نیست.

هفته پایانی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در مرحله گروهی در حالی برگزار شد که والیبالیست‌های هلال احمر قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم والیبال شهرداری زاهدان تیم سوم جدول رده بندی بودند که این دیدار به برتری نماینده قم انجامید.

دو تیم والیبال هلال احمر قم و شهرداری زاهدان در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که پیش از این بازی تیم شهرداری زاهدان با قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده بندی صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده بود اما هلال احمر قم شانسی برای صعود نداشت.

با این حال بازی برگشت آنها در سالن اختصاصی شهرداری زاهدان جدال زیبایی بود که با وجود پیروزی تیم میزبان در گیم نخست، در نهایت با حساب سه بر یک به سود تیم والیبال هلال احمر قم رقم خورد.

در گیم نخست این تیم والیبال شهرداری زاهدان بود که موفق شد در جدال نزدیک دو تیم با حساب 25 بر 21 به پیروزی دست یابد اما برتری میزبان در گیم‌های بعدی ادامه نیافت و هلال احمر قم در سه گیم متوالی صاحب برتری شد.

والیبالیست‌های هلال احمر قم در گیم دوم با نتیجه‌ای که در گیم نخست باخته بودند یعنی با حساب 25 بر 21 پیروز شدند، در گیم سوم نیز نتیجه مسابقه 25 بر 19 به سود تیم والیبال هلال احمر قم رقم خورد تا با کسب برتری 25 بر 18 در گیم سوم، این دیدار سه بر یک به سود هلال احمر قم به پایان برسد.

در پایان دیدارهای این گروه تیم والیبال گل گهر سیرجان که یکی از مدعیان اصلی کسب جواز صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، با کسب 11 پیروزی و 32 امتیاز در صدر ایستاد و راهی مرحله بعد شد.

همچنین تیم والیبال راه و ترابری اصفهان با کسب 9 پیروزی و 27 امتیاز در مکان دوم ایستاد، شهرداری زاهدان با کسب هفت پیروزی و 19 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت و تیم والیبال شفق اردکان یزد با کسب شش پیروزی و 18 امتیاز چهارم شد تا هر چهار تیم بالاتر از هلال احمر قم به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور صعود کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول