اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

درخشش موذن سپاه چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سرباز وظیفه اسماعیل جهانی از سپاه ناحیه لردگان موفق به کسب مقام سوم مسابقات قرآن و اذان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

درخشش موذن سپاه چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: مرحله کشوری مسابقات قرآن و اذان ویژه برادران، خواهران و نیروهای وظیفه سپاه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی افزود: 12 نفر از برادران، خواهران و کارکنان وظیفه سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) موفق به شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآن و اذان سپاه در مشهد مقدس شده‌اند.

توسلی با بیان اینکه این مسابقات تا 27 بهمن ماه ادامه دارد، گفت: در روز نخست مسابقات، برادر وظیفه اسماعیل جهانی از سپاه ناحیه لردگان موفق به کسب رتبه سوم در رشته اذان شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری قرآن مجید را نسخه حیات بخش انسان‌ها در تمام اعصار دانست و گفت: این مصحف شریف آیین زندگانی دنیوی و اخروی انسان‌ها را در بردارد و سعادت مسلمانان در گرو عمل به این کتاب آسمانی است.

وی افزود: اگر بشریت به موعظه، پند و اندرزهای قرآن کریم عمل کند به سعادت ابدی می‌رسد.

توسلی خاطرنشان کرد: قرآن کریم سخن بی‌مانند و مطلق خداوند متعال است و انسان نیز مخاطب خداوند برای وحی است.

وی با بیان اینکه قرآن به‌عنوان کتاب آسمانی هر کس آن را قرائت کند به شدت مورد تأثیر آیات معنوی قرار می‌گیرد، ادامه داد: هیچ‌گاه از خواندن قرآن خستگی و ملالت حاصل نمی‌شود و هر لحظه انسان را که دارای قلبی صاف باشد به طرف خود می‌کشاند.

توسلی قرآن را سرچشمه معارف الهی دانست و گفت: در حقیقت قرآن مجید خورشید تابناکی است که در پرتو آن انسان‌ها راه را به سرمنزل مقصود می‌برند.

وی تصریح کرد: خداوند یکی از القاب قرآن را به‌عنوان موعظه و پند و اندرز معرفی می‌کند و به راهی که انسان در آن است راهنمایی کرده و رحمت برای مومنان است.

سرباز وظیفه اسماعیل جهانی از سپاه ناحیه لردگان موفق به کسب مقام سوم مسابقات قرآن و اذان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شد.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول