اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:

مردم موارد زیرمیزی گرفتن پزشکان را گزارش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم موارد زیرمیزی گرفتن پزشکان را گزارش کنند.

مردم موارد زیرمیزی گرفتن پزشکان را گزارش کنند

غلامرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تخلفات صنفی حوزه سلامت در کمیسیون ماده 11 به ریاست دانشگاه علوم پزشکی بررسی شده و بعد از اینکه از مجرای این کمیسیون گذشت، گزارش این تخلفات به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: زیرمیزی گرفتن پزشکان، فروش بیش از قیمت مندرج دارو، ممانعت از پذیرش بیمار اورژانسی و مواردی از این دست از جمله تخلفات صنفی در حوزه سلامت است.

وی بیان داشت: بدون شک با مشارکت و حساسیت مردم و بیماران می‌توان برخوردهای قاطع با تخلفات احتمالی در این صنف صورت گیرد که در این خصوص از مردم می‌خواهیم تا در صورت مشاهده مواردی از تخلف صنفی در حوزه سلامت، به اداره‌کل تعزیرات حکومتی این استان اطلاع دهند.

صالحی تاکید کرد: بر اساس قوانین موجود تنها با داشتن شاکی می‌توان پرونده‌ تخلفی را در شعب این اداره کل بررسی کنیم که این موضوع نشان از اهمیت موضوع مشارکت مردم  و نپذیرفتن تخلفات از سوی صنوف مختلف دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های این استان کمیسیون ماده11 وجود ندارد از مردم خواست تا گزارشات خود را به دبیرخانه کمیسیون ماده 11 واقع در ستاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای طرح در این کمیسیون بفرستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، اکثر پزشکان را انسان‌های زحمت‌کشی دانست که کار انسانی طبابت را با خلوص نیت انجام می‌دهند.

صالحی با بیان اینکه، تعزیرات حکومتی در این استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برخوردهای قاطعی با تخلفات صنفی در حوزه سلامت داشته ولی برای اثربخشی بهتر و کاهش این تخلفات به‌ویژه زیرمیزی گرفتن پزشکان و  دریافت پول خارج از تعرفه از بیمار نیازمند مشارکت و همکاری مردم این استان هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم موارد زیرمیزی گرفتن پزشکان را گزارش کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول