اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تقاطع عمار یاسر رخ داد

برخورد اتوبوس با پژو 7 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به عملکرد 24 ساعت گذشته مرکز اورژانس 115 از برخورد یک دستگاه اتوبوس با پژو با هفت مجروح خبر داد.

برخورد اتوبوس با پژو 7 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به عملکرد مناسب اورژانس 115 در یک روز گذشته بیان داشت: در مرکز اورژانس 115 قم در طی 24 ساعت گذشته هزار و 54 تماس ثبت شده و 103 ماموریت انجام گرفته است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه افزود: از این تعداد 33 مورد آن تصادفات شهر و جاده و 70 مورد آن نیز موارد قلبی، تنفسی، سقوط و... بوده است.

فراهانی به موارد شاخص ماموریت‌های این مدت اشاره کرد و گفت: واژگونی پژو در دو راهی آشتیان چهار مجروح بر جای گذاشت که مجروحین این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به اراک و قم (دو نفر اراک و دو نفر به قم) منتقل شدند.

وی اضافه کرد: همچنین بر اثر برخورد اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه پژو در تقاطع عمار یاسر با بلوار 15 خرداد هفت نفر مجروح شدند که چهار نفر از مجروحین به مرکز درمانی نکویی و ایزدی انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اضافه کرد: سه نفر نیز در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

فراهانی برخورد یک دستگاه خودروی ال 90 با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 30 جاده اراک با چهار مجروح را یکی دیگر از موارد قابل ذکر دانست و افزود: مجروحین حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس 115 به مراکز درمانی نکویی و شهید بهشتی منتقل شدند که حال دو نفر از مجروحین نیز وخیم گزارش شده است.

وی با تاکید دوباره بر آمار نگران‌کننده حوادث شهری و جاده‌ای در قم، مهم‌ترین عامل در به حداقل رساندن این‌گونه تصادفات را رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان دانست.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول