اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفرنامه حج وی‍ژه نوجوانان منتشر شد

خبرگزاری فارس: سفرنامه حج ویژه نوجوانان با عنوان «از این خانه به آن خانه» منتشر شد.

سفرنامه حج وی‍ژه نوجوانان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم،‌ انتشارات قو از اعضای انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک ایران با ده‌ها عنوان کتاب در بخش بازارچه کتاب نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان حضور یافته است.

این ناشر مجموعه علوم را در 10 جلد ویژه معرفی اعضای بدن حیوانات و کارکرد هر یک از آنها در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده است ضمن اینکه یکی از کتاب‌های عرضه شده توسط این ناشر یعنی «تو بزرگی من کوچک» دارای جایزه اول ادبیات آلمان در زمینه داستان کودکان است.

«شروع یک روز شاد و موفق برای دانش‌آموزان» از دیگر کتاب‌هایی است که توسط نشر قو عرضه می‌شود. این کتاب شامل تمرین‌هایی برای دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی می‌باشد.

انتشارات قو در زمینه کتاب‌های مذهبی کودکان نیز فعالیت‌های چشمگیری دارد به طوری که کتاب ارزشمند «از این خانه به آن خانه» که شامل سفرنامه حج می‌باشد از سوی این ناشر بارها تجدید چاپ شده و با استقبال خوب بازدیدکنندگان این نمایشگاه نیز روبروست.

«عاشورایی‌ها» و مجموعه داستان‌های «دیو کوچولو و بچه آرام» از دیگر آثار این ناشر هستند که کودکان و نوجوانان می‌توانند آنها را از نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان تهیه کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول