اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

365 قصه برای بچه‌های خوب منتشر شد

خبرگزاری فارس: انتشارات ترنم کتاب 365 قصه برای بچه‌های خوب را در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان عرضه کرده است.

365 قصه برای بچه‌های خوب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات ترنم مشهد به همراه چندین ناشر دیگر از شهرهای قم و تهران اقدام به برپایی غرفه‌ای مشترک در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان کرده است.

از محصولات جالب توجه موجود در این غرفه می‌توان به مجموعه کتاب‌های برچسبی اشاره کرد،این کتاب‌ها در چهار جلد و به همراه برچسب‌های گوناگون به منظور آموزش الفبا و ریاضی به وسیله شعر و نقاشی عرضه می‌شود.

«365 قصه برای بچه‌های خوب» نام کتاب دیگری است که در این غرفه به چشم می‌خورد، این کتاب ویژه گروه‌های سنی الف و ب تهیه شده و شامل داستان‌های ایرانی و خارجی است.

از دیگر کتاب‌های آموزشی این ناشران می‌توان به مجموعه 10 جلدی «هوش و استعداد» اشاره کرد. این کتاب‌ها با نثر روان و با استفاده از اشکال گوناگون سعی در آموزش فارسی، ریاضی، زبان و علوم تجربی به کودکان دارند.

«دایرة المعارف نوجوانان» نام کتاب دیگری است که در قالب مجموعه ای 10 جلدی ویژه گروه سنی نوجوان منتشر شده و برخی از عناوین آن مانند دایناسورها، اشیا و حیوانات در این غرفه موجود است.

در این غرفه علاوه بر کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی، بیش از 50 عنوان جورچین با موضوعات مختلف نیز عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول