اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب ۱۱ جلد

مجموعه احساسات کوچک منتشر شد

خبرگزاری فارس: موسسه نشر و تحقیقات ذکر اقدام به عرضه مجموعه 11 جلدی «احساسات کوچک» در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان کرده است.

مجموعه احساسات کوچک منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، موسس نشر و تحقیقات کوثر با ارائه عناوین مختلفی از کتاب‌های کودکان و نوجوانان تلاش دارد تا طیف وسیعی از بازدیدکنندگان نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان را جذب کند.

از جمله آثار عرضه شده در غرفه این ناشر می‌توان به مجموعه پنج جلدی «درس‌هایی از زندگی پیامبران» اشاره کرد که علاوه بر زندگی‌نامه‌ها و وقایع تاریخی، مجموعه‌ای از سئوالات سرگرم کننده را نیز برای خواننده گردآوری کرده است.

12 جلد قصه‌های کودکانه شامل داستان‌های کلاسیک خارجی و نیز مجموعه دو جلدی «قصه‌های کلیله و دمنه» با عناوینی چون «الاغ آوازه خوان» و «دختری که با مار ازدواج کرد» از دیگر آثاری هستند که در این غرفه به چشم می‌خورند.

یکی از کتاب‌های مورد توجه بازدیدکنندگان که توسط موسسه نشر و تحقیقات ذکر منتشر شده، مجموعه 11 جلدی «احساسات کوچک» است. این کتاب‌ها شامل نقاشی‌هایی از کودکان هفت تا 11 بوده و به شرح احساسات انسانی از قبیل عصبانیت، شادی، غم و ترس می‌پردازد.

«ماجراهای خاله سوسکه» در چهار جلد و مجموعه قصه‌هایی برای کودکان یک تا سه سال از دیگر آثاری هستند که والدین می‌توانند نسبت به تهیه آنها برای کودکان خود اقدام کنند.

موسسه نشر و تحقیقات ذکر علاوه بر فعالیت در عرضه کتاب کودک و نوجوان، اقدام به تهیه محصولات فرهنگی دیگری چون الگوهای کمک آموزشی نیز کرده است که انواع مختلف آن در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول