اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

مجموعه مصباح منتشر شد

خبرگزاری فارس: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اقدام به انتشار و عرضه مجموعه «مصباح» در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان کرده است.

مجموعه مصباح منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیش از 30 عنوان از جدیدترین آثار خود در زمینه کودکان و نوجوانان، حضور فعالی در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان دارد.

از آثار شاخص موجود در غرفه این ناشر می‌توان به مجموعه 72 جلدی «چهره‌های ماندگار» اشاره کرد که شامل زندگینامه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است.

مجموعه «حماسه ماندگار» در 9 جلد نیز از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شده و با عناوینی چون پوتین‌های خالی، زنگ آخر، روز امتحان و سنگرسازان در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده شده است که با زبان شعر به انتقال مفاهیم جهاد و شهادت به این گروه‌های سنی می‌پردازد.

از دیگر کتاب‌های ارزشمند این موسسه می‌توان به مجموعه 19 جلدی «یاران امام حسین(ع)» اشاره کرد ضمن اینکه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اقدام به انتشار و چاپ مجموعه ارزشمند «مصباح» در 20 جلد کرده است که شامل داستان‌هایی در ارتباط با مفاهیم اخلاقی، تربیتی و اعتقادی بوده و سعی در جذب مخاطبین نوجوان دارد.

مجموعه «شلمچه» از دیگر آثار مرتبط با دفاع مقدس است که توسط موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به چاپ رسیده و برخی از عناوین آن عبارت از فرشته‌های کوچک، در هوای آزادی، با دست‌های خالی و خنده‌های خاک آلود هستند. این مجموعه در 11 جلد منتشر شده و در اختیار علاقمندان به اینگونه مباحث قرار گرفته است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول