اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری امروز بارانی می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف این استان خواهیم بود.

آسمان چهارمحال و بختیاری امروز بارانی می‏شود

شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی از اواخر وقت امروز هوای این استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که بر اساس آن تا پایان هفته بارش برف و باران در سطح استان را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با فعالیت این سامانه بارشی شاهد بارش‌های شدید در سطح مناطق جنوبی استان خواهیم بود که بر این اساس آب‌گرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی را شاهد خواهیم بود.

پارسا تصریح کرد: بر همین اساس لازم است تا رانندگان با رعایت نکات ایمنی نسبت به تردد در محورهای برون شهری و درون شهری اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شب و روز گذشته لردگان با حداکثر 14 درجه و شهرکرد با حداقل منفی شش درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان گزارش شده‌اند.

وی به میزان بیشینه و کمینه دمای مناطق مختلف استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و بیان داشت: دمای هوای شهرکرد با حداقل منفی شش درجه سانتیگراد و حداکثر 9 درجه، بروجن با حداقل منفی چهار و حداکثر هفت درجه، کوهرنگ با حداقل منفی چهار درجه و حداکثر سه درجه، فارسان با حداقل منفی چهار و حداکثر 9 درجه، لردگان با حداقل منفی یک و حداکثر 14 درجه گزارش شده است.

پارسا اضافه کرد: بر اساس این گزارش آسمان استان در ساعت‌های آینده به‌صورت ابری، گاهی وزش باد و بارش باران و برف و در پاره‌ای نقاط تگرگ و رعد و برق است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول