اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

برگزاری یادواره 1200 شهید ارسباران جای تقدیر دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: برگزاری یادواره یک‌هزار و 200 شهید ارسباران جای تقدیر دارد.

برگزاری یادواره 1200 شهید ارسباران جای تقدیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز با انتشار نامه‌ای از برگزارکنندگان یادواره 1200 شهید ارسباران به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به دلیل میزبانی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر بزرگ‌ترین یادواره منطقه قدردانی کرد.

در قسمتی از این نامه آمده است: پنجم دی‌ماه امسال روزی بود که در آن شاهد برگزاری یادواره‌ای با نام و یاد یک‌هزار و 200 شهید منطقه ارسباران بودیم که در نوع خود کم نظیر و یکی از زیباترین یادواره‌های برگزار شده در سطح استان بود که حمایت از عزم راسخ و همت بلند فدائیان ولایت و رادمردان عرصه جنگ نرم و جهاد فرهنگی دارد.

وی افزوده است: اکنون که به فضل الهی یادواره یک‌هزار و 200 شهید منطقه ارسباران(شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان و خداآفرین) با همت همگانی و عزم جدی مسئولان برگزارکننده آن به نحوی شایسته در گستره‌ای وسیع با برنامه‌هایی ماندگار و متنوع به مرحله اجرا درآمد، لازم می‌دانم از طرف همه دست‌اندرکاران کاروان و زحمتکشان این عرصه از عموم کسانی که در برگزاری این یادواره معنوی گام پیش نهادند و نقطه عطف جدیدی در طریق فرهنگ ایثار و شهادت به وجود آوردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

یادواره یک‌هزار و 200 شهید شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان و خداآفرین با حضور مسئولان کشوری و استانی و با شرکت بیش از 3 هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مسئولان شهرهای ارسباران در محل مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول