اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان خبر داد

پخش 10 هزار دقیقه برنامه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: حدود 10 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی از شبکه‌های استانی صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام‌الله دهه فجر و 22 بهمن پخش شد.

پخش 10 هزار دقیقه برنامه در دهه فجر

سیدجواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به شرایط کنونی منطقه و موج بیداری اسلامی و در شرایطی که همه دنیا به ایران اسلامی چشم دوخته‌اند، اهمیت ویژه‌ای داشت و باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های این ایام برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: پیش از فرا رسیدن دهه فجر در نشست‌های داخلی مرکز و همچنین جلسه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان کرمان مواردی مطرح و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و نقش رسانه در این زمینه بیش از پیش تبیین شد.

موسوی ابراز داشت: بخش‌هایی از تلاش‌های رسانه در قالب کمیته ارتباطات و رسانه‌های ستاد دهه فجر انجام و نشست‌هایی با مسئولان خبرگزاری‌ها و مطبوعات فعال در استان کرمان برگزار شد.

وی پرداختن به ایام‌الله دهه فجر پیش از آغاز این دهه در برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری، تهیه گزارش‌ها و خبرها با محور دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و درمان را از جمله برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در دهه فجر برشمرد.

موسوی بیان داشت: پرداختن به روند پیشرفت شهرستان‌ها و مرور دستاوردهای انقلاب در این مناطق، تهیه برنامه‌هایی با موضوع انقلاب و مبارزات انقلابی مردم استان و یادآوری آن روزها از طریق اسناد دیداری، شنیداری و مکتوب و ساخت برنامه‌های متنوع از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در دهه فجر به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در حوزه سیما و در برنامه‌های صبحگاهی و شبانگاهی، در برنامه‌های کودک و نوجوان و برنامه‌های ویژه از جمله جُنگ فجر و مستندهای مربوط به انقلاب حدود یک‌ هزار و 800 دقیقه به دهه فجر و سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی پخش شد.

موسوی از پخش 2 هزار و 477 دقیقه برنامه تامینی و یک‌ هزار و 10 دقیقه سرود، میان برنامه، سخنان مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) در دهه فجر خبر داد.

وی گفت: در روز 22 بهمن نیز بیش از 700 دقیقه برنامه زنده پخش و راهپیمایی باشکوه مردم استان در کرمان و شهرستان‌ها به طور زنده و ضبطی منعکس شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان عنوان کرد: در حوزه صدا بیش از 2 هزار و 346 دقیقه برنامه در قالب‌های صبحگاهی، عصرگاهی، خانواده، پیام و برنامه‌های ویژه گلباران، بسیج، مدرسه عشق و دفاع مقدس به ایام‌الله دهه فجر اختصاص یافته است.

موسوی افزود: 485 دقیقه برنامه زنده در یوم‌الله 22 بهمن از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش شد.

وی به فعالیت‌های حوزه خبر و برنامه‌های سیاسی در دهه فجر اشاره و بیان کرد: 100 دقیقه خبر رادیویی، 300 دقیقه خبر تلویزیونی و 650 دقیقه گفت‌وگوی ویژه خبری تهیه و بیش از 40 گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر پخش شد.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان کرمان همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار مطبوعات و خبرگزاری‌ها در انعکاس اخبار و فعالیت‌های دهه فجر گفت: رسانه‌ها در این زمینه نقش بسزایی دارند و به صورت موثر عمل کردند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول