اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وحدت صورت می‌گیرد

پخش برنامه بیداری اسلامی از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه بیداری اسلامی از کانال ندای اسلام همزمان با هفته وحدت خبر داد.

پخش برنامه بیداری اسلامی از کانال ندای اسلام

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت اظهار کرد: کانال ندای اسلام همزمان با هفته اتحاد شش برنامه بیداری اسلامی Islamic Awakening را تهیه و آماده پخش کرده است.

وی با بیان اینکه در ایام هفته وحدت شش ویژه برنامه 30 دقیقه‌ای توسط این کانال تولید شده است، خاطر نشان کرد: برنامه بیداری اسلامی با هدف تحلیل و بررسی جنبش‌های بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان طراحی و پخش شده است.

مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به محتوای ویژه برنامه‌های بیداری اسلامی گفت: این برنامه‌ها معنای وحدت اسلامی را برای شنوندگان تبیین و راه‌های رسیدن به وحدت، وظایف مسلمانان در برابر وحدت اسلامی، نقش رهبری در اتحاد مسلمانان و تاثیرات وحدت اسلامی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی عنوان داشت: نکته مورد توجه در این برنامه‌ها استفاده از کارشناسان مختلف و متخصص است تا بتواند از دیدگاه‌های مختلف به بهترین نحو استفاده کند.

حسینیان یادآور شد: حجت‌الاسلام سید تقی رضوی مبلغ و پژوهشگر حوزه از انگلیس، اعجاز حسین پژوهشگر از اسکاتلند، دکتر مهدی ترابی کارشناس مسائل سیاسی و قدرت‌الله حسنی کارشناس سیاسی از ایران در این برنامه‌ها به عنوان کارشناس حضور دارند.

وی ادامه داد: برنامه بیداری اسلامی ویژه هفته وحدت از 16 بهمن ماه همزمان با آغاز هفته وحدت روزانه از ساعت هفت و 45 دقیقه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به برنامه حدیث روز گفت: «حسین آقا» مبلغ و پژوهشگر حوزه در برنامه مستمر حدیث روز Hadith of the Day به بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) درباره برادری در اسلام می‌پردازد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول