اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد

پخش 80 برنامه به مناسبت دهه فجر از سیمای مرکز زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: به مناسبت ایام دهه فجر 80 برنامه از سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

پخش 80 برنامه به مناسبت دهه فجر از سیمای مرکز زنجان
حسن رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه‌های مختلفی برای اجرا در ایام دهه فجر در نظر گرفته است.
وی با اشاره به تهیه خبرهای ویژه دهه فجر توسط خبرنگاران صدا و سیمای مرکز زنجان یادآور شد: وقوع انقلاب اسلامی و رویدادهای آن در قالب گزارش‌های تصویری از این مرکز پخش می‌شود.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش مستندهای مختلف در زمینه افتتاح‌هایی که در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد، را برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام دهه فجر عنوان کرد و افزود: پخش گزارش‌های مختلف با رویکرد انقلابی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در شبکه اشراق زنجان پخش می‌شود.
وی همچنین تولید گفت‌و‌گوهای ویژه خبری از شبکه اشراق را از دیگر برنامه‌های این شبکه تلویزیونی در ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: در ایام دهه فجر 80 برنامه از شبکه اشراق زنجان پخش می‌شود.
رضایی با اشاره به اینکه برنامه‌های شبکه اشراق در قالب 15 عنوان برنامه در ایام دهه فجر پخش می‌شود، افزود: سلام زنجان، گجه‌لر و آلاچیق از جمله برنامه‌هایی است، که در طول روزهای دهه فجر در شبکه اشراق پخش می‌شود.
وی با بیان اینکه در مجموع 2 هزار و 400 برنامه تامینی در ایام دهه فجر از شبکه اشراق پخش می‌شود، اضافه کرد: همچنین هفت برنامه نیز در قالب جشن شهرستانی در این ایام از شبکه محلی استان زنجان پخش می‌شود.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پخش در صدای زنجان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده 150 برنامه از صدای زنجان پخش شود.
وی اذعان داشت: برنامه‌های صدای زنجان در قالب 22 عنوان از این موج رادیویی پخش می‌شود.
رضایی فجر آقشاملاری، کاغذ کاهی را از برنامه‌های صدای زنجان عنوان کرد و افزود: یک آسمان ستاره نیز در قالب معرفی شهدای انقلاب از این صدای زنجان پخش می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول