اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

کاندیداهای انتخاباتی باید نسبت به وظایف خود آشنا باشند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید نسبت به وظایف خود آشنا باشند.

کاندیداهای انتخاباتی باید نسبت به وظایف خود آشنا باشند

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: افرادی که برای حضور در مجلس شورای اسلامی کاندید شده‌اند باید وظایف خود را به خوبی بشناسند و در آن مسیر گام بردارند.

وی ادامه داد: مردم نیز با انتخاب اصلح‌ترین، به افرادی برای حضور در مجلس رأی بدهند که بتوانیم در آینده شاهد توسعه و پیشرفت کشور و استان‌های مختلف باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه مردم باید هوشیارانه در مسیر انتخابات گام بردارند، افزود: امروز دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دسیسه‌ها و توطیه‌های گوناگونی را چیده است لذا باید با آگاهی و هوشیاری نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شود.

فرهادی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان برای براندازی این نظام و خدشه وارد کردن به آرمان‌های این کشور توطئه‌های گوناگونی را چیده‌اند، ‌اما هر بار با شکست بزرگی مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن با بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران در نظر دارد تا از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: دشمنان در بسیاری از برهه‌ها با طرح نقشه‌های شوم با ملت ایران مقابله کردند اما هر بار هوشیاری و درایت مردم به دشمنان اجازه نداد تا توطئه‌های خود را در کشور پیاده کنند.

فرهادی گفت: آگاه کردن نسل جوان از این همه دسیسه و نیرنگ توسط دشمنان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

وی ادامه داد: فتنه‌های مختلفی از سوی دشمنان برای کشور طراحی شد که یکی از آنها فتنه سال 88 بود که با درایت،‌ هوشیاری و ولایت‌مداری مردم خنثی شد.

فرهادی با اشاره به اینکه دشمنان از ولایت‌مداری مردم ایران در هراسند، تأکید کرد: مردم در تمام صحنه‌ها پشتیبان و حامی رهبر بوده و هرگز حاضر نخواهند شد که دست از ولایت و رهبری بردارند.

فرهادی در پایان بر حضور همه جانبه و پرشور مردم در این صحنه از انتخابات نیز تأکید کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و به ویژه مردم استان البرز در روز دوازدهم اسفندماه بار دگر برگ زرینی را در تاریخ به ثبت می‌رسانند و دشمنان را از این حضور پرشور حیرت‌زده خواهند کرد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول