اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون رهپویان وصال خبر داد

اعزام 1500 نفر به مناطق عملیاتی جنگی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال گفت: یک‌هزار و 500 نفر از اعضای کانون رهپویان وصال به مناطق عملیاتی جنگی اعزام شدند.

اعزام 1500 نفر به مناطق عملیاتی جنگی

احد پاریابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: کاروان زیارتی مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور یک‌هزار و 500 نفر از اعضای کانون رهپویان وصال عازم مناطق جنگی شد.

معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال افزود: در این سفر معنوی که با حضور یک‌هزار و 500 نفر از اعضای کانون و توسط 30 اتوبوس انجام می‌شود زائران عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

وی ابراز داشت: هدف از برگزاری چنین اردوهایی آشنایی بیشتر اعضای کانون رهپویان وصال با فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد ایثارگری‌های قهرمانان هشت سال دفاع حق علیه باطل  است.

پاریابی گفت: این سفر به مدت چهار روز به طول می‌انجامد و مناطق مختلفی مانند شلمچه، اروند، طلایه، دهلاویه، هویزه و پایگاه زید مقصد سفر زائران است.

معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال با اشاره به استقبال خوب اعضای کانون رهپویان وصال از این گونه سفرهای ارزشی و زیارتی تصریح کرد: 20 اتوبوس ویژه خواهران و 10 اتوبوس ویژه برادران عملیات مربوط به حمل و نقل زائران را به عهده دارد.

وی در پایان ارتقای سطح بینش و بصیرت جوانان را از الزامات برنامه‌های این کانون اعلام کرد و ادامه داد: در این سفر معنوی میهمانان ویژه‌ای مانند حاج حسین یکتا و حاج حسین کاجی اعضای کانون رهپویان وصال را همراهی می‌کنند.

به گزارش فارس، کاروان زیارتی رهپویان وصال سه‌شنبه‌شب با حضور یک‌هزار و 500 نفر از علاقمندان به ارزش‌های دوران دفاع مقدس، شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) را به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور ترک کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول