اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلاژویچ: در صورت خط دادن به من از سوی هاشمی

خودکشی می‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم مس کرمان گفت: اگر سرپرست تیم بخواهد به من خط بدهد با یک هفت تیر خود را می‌کشم.

خودکشی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بلاژویچ در نشست خبری قبل از بازی مس کرمان با تراکتورسازی اظهار داشت: ارنج کردن تیم توسط کسانی غیر از من و همکارانم صحت ندارد و در همه بازی‌ها بنا به تشخیص خودم بازیکنان را به داخل زمین می‌فرستم.

وی افزود:‌ گفته می‌شود، سرپرست تیم و یا افراد دیگری تیم را ارنج می‌کنند در حالی که اگر قرار باشد‌ روزی این اتفاق رخ دهد، من از فوتبال کناره‌گیری نمی‌کنم، بلکه زندگی خود را با یک هفت تیر به پایان می‌رسانم. 

بلاژویچ خاطرنشان کرد: در طول 40 سال مربیگری به کسی اجازه نداده‌ام در کار من دخالت کند و حتی زمانی که رئیس جمهور کشورمان خواست در کار من دخالت کند این اجازه را به وی ندادم، زیرا همواره شخصیت مستقلی داشته‌ام.

وی در مورد بازی فردا مقابل تراکتور‌سازی گفت: شرایط سخت و حساسی در پیش‌رو داریم و باید با تمام توان مقابل حریفان ظاهر شویم تا امتیاز از دست ندهیم.

چیرو اظهار داشت: تراکتور تیم بسیار خوبی است، ما نقاط قوت آنها را در این هفته شناسایی کرده‌ایم و می‌دانیم روی ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بسیار زهردار هستند.

‌وی گفت:‌ آنها با چهار ملی پوش به مصاف ما می‌آیند و از لحاظ مهره تیم بسیار توانمندی هستند در حالی که تیم ما نسبت به آنها متفاوت است، اما این‌ها دلیلی بر شکست ما مقابل این تیم تبریزی نیست، بلکه با یکدیگر هم‌قسم شده‌ایم تا تراکتور را در کرمان شکست دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول