اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:

بلاژویچ از شرایطش در مس راضی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: بلاژویچ از شرایطش در مس اظهار رضایت کرده و او هیچگونه مشکلی برای ادامه همکاری با باشگاه ندارد.

بلاژویچ از شرایطش در مس راضی است
سید نصرالله گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نمی‌دانم چرا بعضی از همشهری‌های خودمان طاقت موفقیت مس را ندارند و اجازه نمی‌دهند این تیم به روزهای خوبش بازگردد.
وی افزود: بعضی از افراد فقط به فکر حاشیه‌سازی برای مس هستند و اینکه گفته شده مترجم بلاژویچ استعفای وی را ترجمه نکرده، کذب محض است و من وقتی با بلاژ صحبت کردم او از این قضیه اظهار بی‌اطلاعی کرد.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: بلاژویچ به ما تعهد دارد و تا پایان فصل هم از مس جدا نمی‌شود و وی هم در صحبت‌های خود با من از شرایطش اظهار رضایت کرده است. نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود، مطمئنا هر کسی که می‌خواهد این بحث‌ها در کنار تیم مس وجود داشته باشد به فکر ما نیست و به دنبال حاشیه‌سازی است.  
گنجعلیخانی با اشاره به اینکه مس با بلاژویچ به روزهای اوج خودش بازمی‌گردد، گفت: ما مقابل صبا بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان تصریح کرد: در جام حذفی با تیم صبا بازی داریم و امیدوارم در آنجا پیروزی را به دست بیاوریم و به مرحله بعد صعود کنیم، ضمن اینکه در بازی آخر خود در نیم‌فصل باید با ذوب‌آهن بازی کنیم و فقط به فکر کسب برد هستیم.
وی عنوان کرد: ما سعی داریم در نیم فصل تیم خود را تقویت کنیم و با چند بازیکن خوب نیز مذاکره کردیم و همانطور که بلاژویچ خواسته ممکن است از همکاری با چند بازیکن منصرف شویم.
گنجعلیخانی اذعان کرد: باید بازیکنان بهتری جایگزین بعضی افراد کنیم اما در این رابطه هیچ بازیکنی نمی‌تواند بدون نظر سرمربی بگوید رضایتنامه من را بدهید تا بروم زیرا با همه این بازیکنان حداقل یک سال قرارداد داریم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول