اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتبال مس کرمان:

اخراج بلاژویچ کذب است

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتبال مس کرمان گفت: شایعات منتشر شده مبنی بر اخراج بلاژویچ از سمت سرمربی‌گری مس کرمان کذب است.

اخراج بلاژویچ کذب است
سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تکذیب شایعات منتشر شده مبنی بر اخراج بلاژویچ از سمت سرمربی‌گری مس کرمان اظهار داشت: چیرو با قدرت تمام به کارش در کرمان ادامه می‌دهد و باشگاه نیز سیاست حمایت از وی را همچنان مدنظر دارد.
وی با اشاره به حضور آلجوشا هافبک کروات در بین سایر بازیکنان تیم و حضور این بازیکن در نیمه نخست دیدار برابر شاهین بوشهر افزود: این بازیکن در این مسابقه نتوانست توانایی خود را نشان دهد اما این بازیکن به زمان نیاز دارد و قطعا در ادامه مسابقات به کمک تیم می‌آید.
هاشمی بیان کرد: هم‌اکنون تیم به یک مهاجم و هافبک تمام عیار نیاز دارد تا تیم در دور برگشت با قدرت تمام گام به مسابقات گذارد.
وی با اعلام خبر جدایی مجید خدابنده‌لو از مس کرمان گفت: این بازیکن نیز با حضور در محل باشگاه و دریافت رضایتنامه از جمع نارنجی‌پوشان جدا شد تا پس از محسن بیاتی‌نیا، بیژن کوشکی، کارلوس و میلاد فخرالدینی وی نیز به جمع سایر جدا شده‌ها بپیوندد.
سرپرست مس کرمان همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه مس برای رفتارهای خودسرانه و حاشیه‌ساز مهرداد پولادی طی هفته‌های گذشته و جلسه تمرینی قبل از ترک کرمان به منظور انجام دیدار برابر شاهین بوشهر از سوی این بازیکن انجام شده است، جریمه‌ای در نظر می‌گیرد، تصریح کرد: بلاژویچ با جریمه بازیکنان تیم مخالف است.
وی با کذب خواندن مذاکرات باشگاه مس با جاسم کرار و معاوضه این بازیکن با مهرداد پولادی گفت: ما با این بازیکن مذاکره‌ای نداشته‌ایم و اصلا به این بازیکن احتیاج نداریم، ضمن آنکه اگر کرار بازیکن خوبی است، چرا خود استقلالی‌ها برای فرار از حضور این بازیکن در تیمشان به دنبال معاوضه وی هستند.
هاشمی از منتفی شدن پیوستن محسن خلیلی به مس کرمان خبر داد و افزود: پیوستن این بازیکن با امتناع وی از حضور در تست مورد نظر سرمربی تیم لغو شد.   
سرپرست مس کرمان خاطرنشان کرد: باشگاه مس به دنبال سیاست اخراج و کنار گذاشتن بازیکنانش نیست بلکه این رفتارهای بازیکنان و ضعف فنی آنهاست که سرمربی تیم را مجاب به کنار گذاشتن این بازیکنان کرده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول