اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

حضور حداکثری مردم خنثی کننده تهدیدهای دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات تهدیدها و هجمه‎های دشمن را خنثی می‌کند و زمانی تهدیدها موثر واقع می‎‏شوند که مردم در صحنه حضور نداشته باشند.

حضور حداکثری مردم خنثی کننده تهدیدهای دشمن است

مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی 30 انتخابات در کشور برگزار شده که به‌طور میانگین می‎توان اذعان داشت هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری انتخابات متعدد در کشور بزرگ‌ترین مصداق مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام به‌شمار می‌‎رود که شاهد حضور پرشور و حماسی مردم در این عرصه بوده‌ایم.

کاظمی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در هیچ شرایطی انتخابات به تعویق نیفتاده و حتی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با آن شرایط خاص شاهد برگزاری انتخابات در زمان مقرر آن در کشور بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان شهرکرد نقش مردم را در انتخاب فرد اصلح بسیار مهم دانست و افزود: برای داشتن مجلسی قوی و کارآمد مردم باید در انتخاب فرد اصلح وقت ویژه‌ای داشته باشند، چراکه تنها در صورت انتخاب افراد اصلح می‎تواند شاهد مجلسی قوی و کارآمد بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح، گفت: تجربه، داشتن اطلاعات کافی، تخصص، التزام به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت‌مداری، شجاعت و انگیزه خدمت به مردم و به‌طور کلی کاردانی و تعهد از ویژگی‌‎های فرد اصلح است.

کاظمی حضور حداکثری مردم در انختابات را یکی از مهم‌ترین موضوعات برشمرد و افزود: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات تهدیدها و هجمه‎های دشمن را خنثی می‌کند، چراکه زمانی تهدیدها موثر واقع می‎‏شوند که مردم در صحنه حضور نداشته باشند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم در حالی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند که با آگاهی و بصیرت و با پیروزی از ولایت فقیه حماسه بزرگ دیگری را آفریند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول