اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

معتادان پرخطر در ایام نوروز در مراکز درمانی نگهداری می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 2هزار معتاد در استان شناسایی شده‌اند که این افراد در ایام نوروز به مراکز درمانی و کاهش آسیب معتادان فرستاده می‌شود.

معتادان پرخطر در ایام نوروز در مراکز درمانی نگهداری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات پلیس اصفهان در برقراری امنیت در ایام نوروز اظهار داشت: نیروی انتظامی استان اصفهان در نظر دارد تعداد گشت‌های پلیس استان را در ایام نوروز افزایش دهد.

وی افزود: در این  راستا اقدامات اساسی برای کنترل جامعه و ایجاد امنیت مردم توسط پلیس در نوروز 91 پیش‌بینی شده است که نمونه بارز آن استقرار ایستگاه‌های پلیس از سوی شهرداری اصفهان در محل اسکان مسافران نوروزی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌های پلیس استان در برخورد با مجرمان و خلاف کاران تصریح کرد: کنترل مجرمان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده پلیس در ایام نوروز 91 است که همانند سال گذشته اجرا می‌شود.

وی به وجود یک هزار و 200 مجرم تحت تعقیب در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته تعداد هزار نفر از مجرمان پرخطر را در ایام نوروز نگهداری کردیم که نوروز 90 نیز این امر تکرار و این تعداد به زندانی می‌شود.

کرمی با تاکید به این نکته که در گذشته تعدادی از مجرمان با گرفتن مرخصی از زندان فرار می‌کردند در صورتی که حکمی برای  آنها صادر شده بود، ادامه داد: دو هزار معتاد دزد در استان شناسایی شده‌اند که این افراد به مراکز درمانی و کاهش آسیب معتادان فرستاده می‌شود.

وی هدف از این اقدام را افزایش کنترلی در راستای تأمین امنیت و آرامش خانواده مجرمان و نیز عموم مردم و نیز کاهش جرم در جامعه برشمرد.

کرمی همچنین از افزایش گشت‌های راهور استان در این ایام برای سهولت در عبور و مرور خودروها خبر داد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول