اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نیشابور خبر داد

صدور مجوز احداث اردوگاه بازپروری معتادان در نیشابور

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نیشابور از موافقت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با تاسیس اردوگاه بازپروری معتادان در این شهرستان خبر داد.

صدور مجوز احداث اردوگاه بازپروری معتادان در نیشابور
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، معاون ابراهیم جدکاره در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیشابور اظهار داشت: این موافقت به دنبال پیگیری‌های فرمانداری نیشابور و در نشست اخیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌رضوی که با حضور وزیر کشور و فرمانداران و فرماندهان انتظامی استان برگزار شد، محقق شد.
وی افزود: عملیات احداث این اردوگاه با اهدافی هم‌چون اشتغال‌زایی در بخش‌هایی هم‌چون کارگاه تولید، کشاورزی، فنی و حرفه‌ای به‌ زودی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیشابور آموزش را بهترین راهبرد کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در سطح جامعه ارزیابی کرد و از کارگروه آموزش خواست برنامه‌های آموزشی را به صورت مستمر در اجتماعات هدف تعقیب کنند.
وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی موظف به همکاری و همراهی با کارگروه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستند.
در این نشست سرهنگ محمدحسن امیری، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، به افزایش تدابیر پلیسی در شهرستان برای مقابله با توزیع ‌کنندگان عمده مواد مخدر اشاره کرد و خواستار تحویل زمین زندان مرکزی نیشابور از اراضی منابع طبیعی شد.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول