اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو هفته گذشته

چناران پرترددترین محور خراسان رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی گفت: چناران به مشهد پرترددترین محور خراسان رضوی در دو هفته گذشته شد.

چناران پرترددترین محور خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، سید محمد سیاسی اظهار داشت: در دو هفته گذشته مجموعا 496 هزار و 283 تعداد وسیله نقلیه از این محور تردد کردند.

وی گفت: در هفته دوم بهمن‌ماه بیش از 854 هزار خودرو از محورهای استان تردد کردند که بعد از چناران به مشهد محورهای فریمان به مشهد و بالعکس و سه راه باغچه به مشهد و بالعکس به ترتیب پرترددترین مسیرها بودند.

سیاسی با اشاره به تردد 787 هزار و 560 عدد خودرو در محورهای استان در هفته سوم بهمن ماه، افزود: محور نیشابور به سه راه باغچه و بالعکس با عبور 81 هزار و 882 عدد وسیله نقلیه و مشهد به فریمان و بالعکس با عبور بیش از 70 هزار وسیله نقلیه پرترددترین راه‌های استان شدند.

وی گفت: سرعت متوسط حرکت خودروها در محورهای استان در این دوهفته 82 کیلومتر در ساعت بود.

سیاسی محور عبوری مشهد به سدکاره و بالعکس را دارای کمترین میزان تخلفات رانندگی در بازده زمانی مورد نظر عنوان کرد و افزود: 113 هزار مورد تخلف در هفته دوم بهمن‌ماه ثبت شد که این آمار در هفته سوم بهمن‌ماه به بیش از 121 هزار مورد افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول