اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مسابقات کشوری ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن خواهران:

اصفهان میزبان برگزاری مسابقات قرآنی کشوری می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول مسابقات کشوری ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم خواهران گفت: پس از 25 سال اصفهان میزبان برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم است.‌

اصفهان میزبان برگزاری مسابقات قرآنی کشوری می‌شود
اعظم حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان پس از 25 سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم است، اظهار داشت: با برگزاری این مسابقات عطر و رایحه قرآن در فضای شهر پراکنده می‌شود و این موضوع لطف و عنایتی از سوی خداوند متعال است.‌
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات در اصفهان نگاهی از سوی امام زمان(عج) است، اضافه کرد: هم‌زمان با اجرای مسابقات کشوری اذان و تواشیح در مرکز استان، در شهرستان‌های اطراف نیز محافل انس با قرآن برگزار می‌شود و از 14 تا 17 بهمن‌ماه جاری اصفهان میزبان برگزاری مسابقات کشوری تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم خواهران است.
مسئول مسابقات کشوری ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم خواهران تصریح کرد: 14 بهمن‌ماه جاری خواهران شرکت ‌کننده در این مسابقات از سراسر کشور در اصفهان حضور می‌یابند و 15 و 16 بهمن‌ماه جاری نیز افراد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
وی با بیان اینکه 17 بهمن‌ماه جاری نیز به عنوان زمان اعلام نتایج این مسابقات تعیین شده است، افزود: انس و الفت با قرآن کریم از نتایج اصلی برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود و مردم و به ویژه جوانان باید با حضور در برنامه‌های قرآنی با قرآن و موضوعات قرآنی آشنا شوند.
حیدری با اشاره به اینکه بازندگی در مسائل قرآنی وجود ندارد، تاکید کرد: تمام فعالان قرآنی باید با هدف نزدیک شدن به قرآن در این زمینه گام بردارند و تمامی راه ‌یافتگان به مسابقات کشوری قرآن کریم به عنوان ذخیره‌های قرآنی کشور در آینده به شمار می‌روند.
وی به تعداد گروه‌های شرکت‌ کننده در این مسابقات در بخش خواهران اشاره کرد و ادامه داد: در بخش خواهران 34 گروه از سراسر کشور در مسابقات کشوری ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم شرکت می‌کنند و تا‌کنون آمار‌های اعلام شده حاکی از شرکت 265 نفر از سراسر کشور در این مسابقات است.
مسئول مسابقات کشوری ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم خواهران بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و توجه به باطن قرآن کریم در راستای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی موجود در سطح کشور نقش مؤثری دارد و حضور محافل انس با قرآن کریم در استان شامل حال تمامی مردم می‌شود.
وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قرآنی در استان گفت: اصفهان نه تنها در زمینه هنر بلکه در زمینه قرآن نیز در سطح کشور حرف نخست را می‌زند و اصفهانی‌ها از توانایی‌های قرآنی بسیاری برخوردار هستند و هم‌دلی و همراهی فعالان قرآنی با یکدیگر گام مهمی برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی موجود در سطح کشور است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول