اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پایگاه شهید قدوسی

نمایشگاه عکس "رشادت‏های دلاورمردان" در دامغان برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس "رشادت‏های دلاورمردان" در شهرستان دامغان برپا شد.

نمایشگاه عکس "رشادت‏های دلاورمردان" در دامغان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز به همت پایگاه شهید قدوسی حوزه کربلا نمایشگاه عکس "رشادت‏های دلاورمردان" در شهرستان دامغان برپا شد.

فرمانده پایگاه شهید قدوسی دامغان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: استمرار هر جنبش به زنده نگه داشتن انگیزه‏های اصلی آن جنبش وابسته است.

مجتبی عاقلی افزود: انگیزه اصلی مردم مسلمان ایران در رویارویی با طاغوت عبارت بود از تلاش برای ایجاد استقلال فرهنگی، آزادی سیاسی و جمهوری اسلامی با تمایل تعمیق این انگیزه‏ها در مرحله نظر و سپس برنامه‏ریزی عملی برای اجرای آنها در سطح اجتماع که با این اقدامات می‏توانیم حرکت و دوام انقلاب را تأمین کنیم.

فرمانده پایگاه شهید قدوسی دامغان خاطرنشان کرد: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم‌چنین در موقعیت حساس و سرنوشت‏سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‏ایم، مسئولیتمان ایجاب می‏کند تا واقعیت‏ها، ریشه‏ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شناخته و با برنامه‏ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول