اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

نمایشگاه عکس «هر کجا برگی هست شور من می‌شکفد» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: یک عکاس جانباز گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه عکسی از پنج جانباز دفاع مقدس با نام «هر کجا برگی هست شور من می‌شکفد» تا 20 بهمن‌ماه در نگارخانه کوثر برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس «هر کجا برگی هست شور من می‌شکفد» برگزار می‌شود

حسین شیرزادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه دسته ‌جمعی عکاسان جانباز است شامل 30 قطعه عکس در اندازه‌های مختلف با موضوع طبیعت و پاییز است.

وی افزود: تمام این افراد چند سال پس از جنگ کار عکاسی را آغاز کرده و برخی در این هنر سابقه 20 ساله دارند و کتاب‌های مختلفی در زمینه عکاسی به چاپ رسانده‌اند.

این عکاس جانباز با اشاره به تعدادی از نمایشگاه‌های برگزار شده گفت: نمایشگاه دولت عشق که آثاری از هنرمندان جانباز سراسر کشور را شامل می‌شد سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: هم‌چنین کتاب‌ عکس «اصفهان شکوه سال‌ها» که شامل عکس‌های علیرضا حسین‌زاده و حسین شیرزادی است در سال 81 با موضع معماری و طبیعت و ساقه‌های فرهنگی اصفهان به چاپ رسید که نمایشگاه از عکس‌های کتاب «اصفهان شکوه سال‌ها» در سال‌های گذشته در نگارخانه کوثر برگزار شد، کتاب «خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند» از حسین شیرزادی شامل عکس‌هایی با موضوع نور و رنگ در طبیعت و در معماری اصفهان و دیگر شهرها به تازگی به بازار کتاب عرضه شده است.

شیرزادی با اشاره به اینکه تشکل عکاسان جانباز در حال ثبت است گفت: جشنواره‌ عکسی ماه گذشته در مشهد برگزار شد که دوستان جانباز در آنجا تصمیم گرفتند به جای کارهای پراکنده دور هم جمع شوند و تشکل عکاسان جانباز را تشکیل دهند.

وی افزود: عکاسان جانباز و غیر جانباز را دعوت می‌کنیم عضو این تشکل شوند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر عکاسی اصفهان را بیشتر و بهتر در سطح جهان مطرح کنیم.

به گزارش فارس، نمایشگاه عکس «هر کجا برگی هست شور من می‌شکفد» با نام دیگر «رنگ‌‌ریزان» که شامل آثار عکاسان جانباز بهزاد امینی، مجتبی کاظمی، احمد خرم‌نژاد، حسین شیرزادی و حسین علی‌رستمی است تا 20 بهمن‌ماه در نگارخانه کوثر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشگاه می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 13:30 دقیقه و عصرها از ساعت 16:30  دقیقه تا 19:30  دقیقه به این نگارخانه واقع در میدان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) جنب عالی‌قاپو مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول