اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان:

پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی گیلان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی این استان خبر داد.

پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید عزیز جیفرودی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد نوروزی  استان با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی گیلان، ابراز داشت: همزمان با سراسر کشور پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در گیلان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت‌های مسافری تا 30 بهمن به صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: گیلانی‌ها می‌توانند از طریق سایت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان www.gilanrmto.ir که به درگاه‌های فروش بلیت اینترنتی استان و کشوری لینک شده است، نسبت به تهیه بلیت به مقاصد مد نظر اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: همچنین از اول اسفند امسال نیز هموطنان می‌توانند بلیت‌های نوروزی را از طریق پایانه‌های عمومی و دفاتر فروش بلیت در سطح شهر را تهیه کنند.

وی، با اشاره به نظارت بر موسسات مسافری استان، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی ضمن نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری، ستاد جابه‌جایی مسافران نوروزی آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

جیفرودی یادآور شد: در طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی در سال گذشته حدود یک میلیون نفر مسافر توسط ناوگان عمومی گیلان جابه‌جا شدند که پیش‌بینی  می‌شود امسال میزان جابه‌جایی مسافران در ایام نوروز رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی، با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از طرف رانندگان، امسال شاهد کمترین موارد بروز حوادث رانندگی در طول ایام نوروز باشیم.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، اذعان داشت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده که با دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی انجام شده است در صورت نیاز از ناوگان زیرپوشش آنها برای جابه‌جایی مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

وی، تهیه بلیت رفت و  برگشت را مورد تاکید مسافران قرار داد و ابراز داشت: از هموطنانی که در این ایام قصد سفر به مناطق مختلف را دارند می‌خواهیم با برنامه‌ریزی برای سفر و تهیه بلیت، از مراجعه ناگهانی و بدون برنامه به پایانه‌های مسافری استان خودداری کنند.

جیفرودی، افزود: با این کار دست‌اندرکاران حمل و نقل استان را در باره پیش‌بینی ناوگان مورد نیاز و تامین آن یاری کنند.

وی، خاطرنشان کرد: در طول این ایام ستاد مستقر در اداره کل با شماره تماس 7220154، کانون انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر با شماره تلفن 2229112 با کد 0131 و سامانه پیام کوتاه اداره کل به شماره  3000765655 و نیز نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه‌های مسافری استان آماده دریافت نظرات هموطنان و رسیدگی به شکایات آنان است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول