اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

مشکلات زندان‌های لرستان برطرف شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان بر حل مشکلات زندان‌های این استان تأکید کرد.

مشکلات زندان‌های لرستان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در نشستی با مدیرکل زندان‌های لرستان، اظهار داشت: همه مسئولان مربوطه باید با تعامل و هم‌دلی تلاش کنند تا مشکلات زندان‌های لرستان برطرف شود.

وی افزود: هر کاری که از دست ما بر بیاید در حمایت از زندان‌های لرستان انجام خواهیم داد.

استاندار لرستان در این جلسه بر حل مشکلات زندان‌ها تأکید و ابراز امیدواری کرد به زودی این مشکلات برطرف شوند.

در ادامه مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در سال جاری با توجه به حجم برنامه‌ها، شرایط به گونه‌ای پیش رفت که پیش‌بینی این بود که در ادامه مسیر مشکلات مالی و اعتباری از موانع مهم پیش روست.

محمدعلی محمدی افزود: جلسات و نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان مالی مجموعه با هدف بررسی راه‌های عملی چگونگی بهره‌برداری از اعتبارات موجود به طور منظم برگزار شد، اما به دلیل افزایش حجم برنامه‌ها و هم‌چنین بالا رفتن تراکم زندان‌ها این اعتبار کافی به نظر نمی‌رسید.

مدیرکل زندان‌های لرستان اظهار داشت: زندان‌ها دارای حساسیت فراوانی بوده و از آنجا که با امنیت اجتماعی رابطه مستقیمی دارند، لذا شایسته است به هنگام تخصیص اعتبارات نگاه دقیق‌تری به مجموعه وجود داشته باشد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف با مدیران استانداری لرستان در سطوح مختلف خاطرنشان کرد: مشکلات زندان‌ها در مقاطع مختلف به اطلاع مسئولان مربوطه رسیده و انتظار ما مساعدت در این خصوص است.

محمدی تصریح کرد: نشست دیگری با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان در همین زمینه برگزار شده، که امیدواریم در آینده شاهد حل مشکلات زندان‌ها و زندانیان در سطح لرستان باشیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول