اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مواد مخدر خراسان شمالی مطرح کرد

ورود مواد مخدر به خراسان شمالی از مرکز کشور

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: عمده مواد مخدر وارد شده به این استان از مسیر مرکز کشور انتقال می‌یابد.

ورود مواد مخدر به خراسان شمالی از مرکز کشور

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد از تغییر مسیر ورود مواد مخدر به این استان خبر داد و اظهار داشت: پیش از این مسیر ورود مواد مخدر به خراسان شمالی از خراسان رضوی به استان انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عمده مواد مخدر وارد شده به استان از مسیر مرکز کشور انتقال می‌یابد، افزود: بر همین اساس باید تدابیر لازم به منظور مقابله با انتقال و عرضه مواد مخدر به استان بر اساس این تغییر مسیر فراهم شود.

یزدان‌پناه ایجاد پست ایست و بازرسی در یکی از مبادی ورودی به استان به منظور کنترل خودروها را ضروری عنوان کرد و گفت: اکنون خراسان شمالی فاقد پست ایست و بازرسی مواد مخدر است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده به منظور ایجاد پست ایست و بازرسی مواد مخدر در استان اظهار امیدواری کرد تا با صدور مجوز برای ایجاد این پست، مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر در استان افزایش یابد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار داشت: البته در طول سال ایست و بازرسی‌های مقطعی بنا به صلاح‌دید در برخی از شهرستان‌های استان به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول