اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی استان قزوین خبر داد

گردهمایی روحانیون قزوینی در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری گردهمایی روحانیون استان قزوین در آستانه انتخابات خبر داد.

گردهمایی روحانیون قزوینی در آستانه انتخابات

حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: گردهمایی روحانیون استان قزوین در آستانه انتخابات مجلس از برنامه‌های آتی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین است که در سطح استان برگزار می‌شود.  

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری برنامه‌های انقلاب و انتخابات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، باید به شکل مردمی باشند اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، مردمی‌ترین اقشاری هستند که با برنامه‌ها و جشن‌ها ارتباط دارند و بهمن‌ماه بستر مناسبی است تا نسل‌های سوم و چهارم ما با دستاوردها و اهداف انقلاب آشنا شوند و بتوانند مقایسه‌ مطلوبی از نسل خود با نسل‌های اول و دوم انقلاب داشته باشند. 

رئیس سازمان تبلیغات ادامه داد: مسئولیت دو کمیته از 22 کمیته ستاد‌‌‌‌ دهه فجر شامل کمیته قرآن و نهج‌البلاغه و کمیته انجمن‌های اسلامی و هیئت‌های مذهبی بر عهده سازمان تبلیغات بود که توانست عملکرد مطلوبی از خود به جای بگذارد.

نعمت‌الهی بیان کرد: با برنامه‌ها و جلسات هماهنگی که قبل از دهه فجر داشتیم، توانستیم فعالیت‌های چشمگیری در ایام دهه فجر انجام دهیم که عمده برنامه‌های کمیته انجمن‌های اسلامی و هیئت‌های مذهبی شامل برپایی مراسم جشن به مدت 10 شب در 10 مسجد استان، اعزام بیش از 100 مبلغ و هیئات مذهبی به مساجد، اجرای گفتمان‌های دینی، برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها، برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) با حضور‌ مداحان و هیئات مذهبی در‌ استان، برگزاری مسابقه فوتسال هسته‌های فرهنگی و کانون‌های فرهنگی، برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی، برگزاری همایش تجلیل از مداحان در‌ استان، توزیع 10 هزار پرچم و پوستر‌ بین هیئات مذهبی و برگزاری جشنواره هسته‌های فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام راستگو است. 

وی در ادامه، با اشاره به فعالیت‌های کمیته قرآن و‌ نهج‌البلاغه، عنوان کرد:‌ برگزاری محفل انس با قرآن و جشنواره کودک و نوجوان، تربیت مدرس در قزوین،‌‌‌‌ برگزاری کلاس تدریس و تفسیر با حضور حجت‌الاسلام بهرام‌پور، گردهمایی مبلغین ائمه‌ جمعه استان و برگزاری آزمون تربیت مربی و روحانی به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های کمیته قرآن و نهج‌البلاغه در دهه فجر بود.

نعمت‌الهی‌‌ در پایان خاطر‌نشان کرد: گردهمایی روحانیون در آستانه انتخابات مجلس نیز از برنامه‌های آتی این سازمان است.  

انتهای پیام/ح20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول