اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

توسعه زیرساخت‌ها در حوزه عملیاتی پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از توسعه زیرساخت‌ها در حوزه عملیاتی پارس جنوبی خبر داد.

توسعه زیرساخت‌ها در حوزه عملیاتی پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری پنجشنبه شب در نشست با مدیران سازمان منطقه ویژه اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید از تمامی توان و امکانات در این راستا استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطر نشان کرد: خودباوری در صنعت نفت از مهم‌ترین دستاوردهایی بوده که در انقلاب اسلامی شاهد آن بوده‌ایم و پیشرفت صنایع نفتی ایران را به دنبال داشته است.

نصوری در همین راستا اذعان داشت: این خودباوری و خوداتکایی موجب قطع وابستگی به خارج و سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی شد. 

نصوری یادآورد شد: مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی همانگونه که در جهاد سیاسی، با راهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را برای این مرز و بوم رقم زدند، امروز نیز با پیروی از مقام معظم رهبری با تلاش و سختکوشی، در میدان جهاد اقتصادی حاضر شده و برگ زرینی به تاریخ پرافتخار نظام افزودند.

وی تصریح کرد: بصیرت ملت سرافراز ایران موجب خیزش موج بیداری اسلامی در جهان اسلام شده و ما امروز شاهد گسترش این موج به سراسر جهان هستیم و به حق می‌توان گفت انقلاب اسلامی امروز الگوی یک انقلاب جهانی است.

نصوری با اشاره به دستاوردهای برجسته انقلاب اسلامی ادامه داد: قطع تمامی وابستگی‌ها از افتخارات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی متذکر شد:  ملت ایران چون با توکل بر خدا حرکت می‌کنند خداوند نیز برای آنان فرصت‌هایی ایجاد کرده است و روزبه‌روز بر عزت و سرافرازی آنان می‌افزاید.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه عملیاتی پارس جنوبی، گفت: با روحیه جهادی، توسعه زیرساخت‌های صنعت نفت در تمام نقاط کشور به ویژه در منطقه ویژه پارس و حوزه عملیاتی پارس جنوبی و پارس کنگان ایجاد شده و ما در آستانه تحول عظیم در این منطقه هستیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول