اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی خبر داد

اسکان زنان باردار روستاهای برف‌گیر خراسان شمالی در مرکز استان

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی از پذیرش و اسکان زنان باردار روستاهای برف‌گیر این استان در مرکز استان خبر داد.

اسکان زنان باردار روستاهای برف‌گیر خراسان شمالی در مرکز استان

محمد آروین امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این اقدام در راستای جلوگیری از بروز مشکلات برای زنان باردار برای پیشگیری از هرگونه آسیب احتمالی در وضعیت حمل نوزادان این مادران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مورد اطلاع‌رسانی‌های لازم به شوراهای اسلامی روستاهای برف‌گیر خراسان شمالی داده شده است، افزود: در این راستا تاکنون از 15 روستای خراسان شمالی مادران باردار پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

آروین تصریح کرد: اسکان و پذیرایی از این مهمانان در مراکز اقامتی بجنورد رایگان بوده و تمام هزینه‌های آن را مدیریت بحران تقبل می‌کند.

وی با بیان اینکه دو روز قبل به خاطر شدت برف و کولاک مادر بارداری در روستای ریین بجنورد گرفتار شده بود، گفت: جمعیت هلال‌احمر با استفاده از خودروهای کمک‌دار اقدام به نجات جان مادر کردند که با وجود تلاش‌های انجام شده نوزاد قبل از به دنیا آمدن تلف شد.

سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی با اشاره به آمادگی‌های 10 دستگاه عضو مدیریت بحران استان برای مقابله با برف و کولاک اظهار داشت: طی دو روز گذشته سه هزار و 500 مسافر در بجنورد و آشخانه به خاطر بارش سنگین برف و قطع ارتباط بجنورد به جنگل گلستان و اسفراین اسکان یافتند.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول