اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد

تصویب بهورزی در رده مشاغل سخت

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تصویب سختی کار بهورزان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تصویب بهورزی در رده مشاغل سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر امروز در مراسم تحلیف کارکنان جدیدالورود شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های چالوس و نوشهر افزود: طرح یک فوریتی بهورزان بدون مخالف و بدون فوریت تصویب شد.

وی اظهار داشت: در این طرح مصوب شد سال‌های تحصیلی بهورزان به عنوان سنوات خدمتی حساب شده، بهورزی جزو مشاغل سخت باشد و همچنین زمینه ادامه تحصیل برای بهورزان در دانشگاه‌های علوم پزشکی و غیر از آن بیشتر فراهم شود.

محسنی همچنین ادامه داد: در سال 90 مصوب شده بود برای فوق‌العاده جذب کارکنان غیر هیئت علمی حدود 300 هزار تومان افزایش در حکم حقوقی را داشته‌ایم که نشان‌دهنده توجه به وضعیت کارکنان این بخش است.

وی با اشاره به اهمیت کار در بخش سلامت و با بیان اینکه شاغلان این بخش با کمترین حقوق بیشترین کارآمدی و بهره‌وری را دارند، تصریح کرد: مجلس دولت را مکلف به استخدام نیروهای بخش سلامت کرده و با محدودیت‌هایی که در بخش‌های دیگر است وضعیت استخدام در بخش بهداشت و درمان محدودیتی ندارد و این به دلیل حساسیت و اهمیت این بخش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین سال تحلیف کارکنان جدیدالورود شبکه‌های بهداشت و درمان گفت: امسال برای دومین ‌بار و به تعداد 280 نفر از کارکنان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های چالوس و نوشهر، مراکز درمانی و بیمارستان‌های پوشش برگزار شده است.

شهرام شکرزاده ادامه داد: کارکنان جدیدالورود باید برای رضایتمندی مردم و ارائه خدمات مطلوب به آنها همت کنند زیرا در یکی از محوری‌ترین بخش‌های اجرایی یعنی بهداشت و درمان مشغول به فعالیت هستید.

وی اذعان کرد: انسان سالم محور توسعه پایدار است و در آموزه‌های دینی نیز به سلامت تاکید بسیار شده است و نعمت سلامتی پس از امنیت بالاترین نعمت است.

شکرزاده بیان کرد: حفظ حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع، رعایت و حفظ ارزش‌های دینی، ایجاد محیط عادلانه، امانت‌داری، رازداری و صداقت، حفظ بیت‌المال، رعایت قوانین و مقررات و ضوابط سلسله مراتب اداری در راستای پیشرفت نظام اداری، تقویت روحیه خلاقیت و نوآوری و بروز کردن سطح علمی و فنی و همچنین ترویج شادابی و نشاط در ارائه خدمات از مواردی است که باید مورد توجه کارکنان جدیدالورود قرار گیرد.

امام جمعه نوشهر نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کار در بخش سلامت آن را در زمره ارزشمندترین فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: کسانی که در راه امنیت و سلامت مردم فعالیت می‌کنند در کنار اجر دنیوی پاداش اخروی نیز دارند.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ لزوم سوگند خوردن و اجرای مراسم تحلیف برای کارکنان این بخش را نشان از اهمیت این بخش عنوان کرد و گفت: کارکنان بخش درمان نباید این شغل را برای امرار معاش بنگرند و باید دقت کنند که مشکلات مردم برایشان عادی نشود و در ارائه خدمت تنها تشریفاتی و ظاهری نباشند تا در کنار مزد دنیوی به اجر اخروی نیز دست یابند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول